Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prosak chladící kapaliny

Od: srncova odpovědí: 6 změna:

V poslední době-rozmezí dvou měsíců/ jsem dolévala kapalinu třikrát.Pokaždé se mi rozsvítila červená kontrolka.V garáži pod autem byl mokrý růžový flek.po otevření kapoty bylo vidět,že kapalina teče z nádržky.V autorizovaném servisu jsem měla auto tři dny a nezjistili nic.Prosím o radu.děkuji. Srncová

doplněno 24.07.15 15:42:

Auto bylo natlakováno ,projeto,bylo na pozorování 3 dny.Kontrola úniku na čistý karton pod autem nebyla zjištěna.Po třech dnech ho mám doma.Kontrola motoru byla v pořádku.Mám Tiguana. Autorizovaný servis je věrohodný.Mám s ním dobré zkušenosti.Auto bylo koupené v AAA.mám ho od ledna a...škoda mluvit

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Z nádržky teče,protože : a) je prasklá nádržka

b) povolilal spona na hadici z chladiče do nádržky

c) je fouklé těsnění a tlakuje do chladicí soustavy a tím vytlačuje chl.kapalinu.

Moje rada zní vyměňte servis,koukněte pod kapotu a přesně zjistěte únik a z toho vycházejte..Nevím jaké auto Máte ale téměř u většiny se toto dá zjisti pokud se otevře kapota a podívá se na expanzku popř ohmatá kudu tudy teče!

doplněno 24.07.15 14:38:

To Luksov-to ale nebylo vinou AAA že jste koupil auto s vadnou hlavou,ale že jste jej pořádně neprojel a nezkontroloval,jinak byste na onu závadu přišel a auto nekoupil!

doplněno 24.07.15 20:21:

Tazetelka" Hm autorizovaný servis a věrohodnotný?Silně o tom pochybuji.Druhá věc je onen Tiguan.minulý šéf měl jak Tiguana tak Tuarega ohrnoval sprominutím rypák na mojí olítanou Xantií a nad třeba Kií Ceed kolegy o asi deset let mladší než moje-oba jsme za dva roky s autem neměli problém,že bychom musali s jedním nebo druhým do servisu.Zato obě jeho auta byla za ty dva roky několikrát nepojízdná (2x a větší 3x).

jinak dejte auto jinam ne do toho věrohodnotného autora!jen na Vás bude rýžovatz peníze!Za 3 dny a nenašli ani po natlakování závadu je nemožné-věšeli Vám jen bulíky na nos a nic nedělali,jen sdělili že závada není!Kolik Vás ta identifikace neexistující závady stála?

To Luksov jak to popisujete bych onu závadu dokázal /aspoň dle závadu dle Vašeho popisu !/ najít i a studeném motoru

luksov*

Bohužel, já ho nekupoval a kontrolka chladící kapaliny se rozsvítila až po delší jízdě v kuse.. cca 50km a více.. Kdo dělá takové projížďky? 90% zájemců, kupující ojeté/nové auto se projede kolem bloku a kupuje. Vím, že to není správné.. Autobazar to jistě věděl a jestli ne, tak je pořád chyba na jeho straně. Takové věci mají pořádně ověřit.. Stějně tak, s flekama na zadních sedačkách, které vylezly na povrch asi 3 týdny po prodeji..

 

luksov*

0x

Nějak to nemůžu pochopit.. Kapalina teče z nádržky? Z jakého místa? Je děravá? Nebo teče pod víčkem? Nebo u hadičky? Tohle se dá vyměnit... V autorizovaném servise musí být párce hotová za pár minut..

Takže tím to asi nebude.. Nebo jste viděla, že v nádržce je méně kapaliny, tudíž jste si myslela, že vám to musí téct tam? Navíc se mi nezdá, že by servis na nic nepřišel...

U chladící soustavy je toho mnohem více... Začal bych, chladičem, vodní pumpou (čerpadlem), kontrolou všech hadic a jejich upevnění), termostatem atd..

doplněno 24.07.15 14:34:

Ještě koukám, že jste auto kupovala v AAA.. Rodiče kupovali ojetou Octavii II 2.0TDI také v Áčkách a také se ztrácela chladící kapalina.. Výsledek ohnutá hlava.. Oprava stála několik desítek tisíc a AAA samozřejmě nic nezaplatilo, jelikož na to se záruka nevztahuje... Od těch ***** z AAA už nikdy víc...

 

ju*

0x

poptejte se kamarádů po soukromém automechanikovi - kontakt a zeptejte se jestli je schopen zkontrolovat chladící soustavu natlakováním , nic na tom není na uzávěru má navařený ventilek s manometrem pumpičkou natlakuje a uvidí jak rychle to klesá zvedne si auto zkontroluje hadice, chladič a expanzku, pokud nic nezjistí tak to teče do motoru ale to nebude váš případ když je kaluž pod autem, jedině že by to crčelo pod hlavou ven...

Pokud dáte auto do autorizáku - tak většina servisáků jsou výměnáři a ani sebemenší závadu se nesnaží ani diagnostikovat a vymění celý komponent je to jednodušší, / někdy to opravdu nejde / a hlavně je to dražší pro zákazníka...

doplněno 24.07.15 14:47:

bude to jak píše diesel...1,2,3 je nejhorší varianta těsnění...

 


0x

zdravim,prozatim tam nalejte logr z cerneho kafe,fungovalo to z komancu a funguje i dnes.systemu se nic nestane a pripadna dirka se zaceli.

Hanysi-to nemyslíte vážně?Tím zmaříte motor! Max utěšsnovač chladiče nebo bloku ale ten působí jen na kovech ne na plstu a expanzní nádobky jsou plast!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]