Nejste přihlášen/a.
Může to dělat přidřený pístek. Demontujte brzdy, perfektně očistěte, pístky pružkem smirkového papíru zrnitosti 800 přeleštěte. Vnitřek třmenu pro pístek namažte silikonovým olejem. Musí jít zasunout lehce. Ještě může být zlomená brzdová hadice a má tím pádem zmenšenou průchodnost.
Jakou spojitost má "pístek" a "hadice" s ruční brzdou?
Opravu svěřte servisu nebo někomu znalému a zbytečně neexperimentujte.
ten samej pistek co se vysouva pri brzdeni kapalinou ten se vysouva i pri brzdeni rucni brdou...proto je zadek pravo nebo lavo tocivej..automaticky steluje rucni brzdu ...hej servis...v dnesni dobe se spolehnu radeji na sebe ..kdyz slisim co vsechno se kolem nich deje.. kdyz tam chci streknou silikonovym sprejem potrebuju sundat prachovku nebo cely pistek? pokud je kapalina v trmeni a odvzdusnovak je utahnut, tak valcek pujde z tezka to je normalni snad ne?
Váleček ,záleží na tom jak je ruční udělaná,ale na třecha autech co jsem dělal se pístek u ruční musel současně s tlakem ještě šroubovat-citroeny BX a Xantia,ručka na předek a F125p ručka na zadek kotouč.Takže pokud nemáš u kotouče současně i menší bubnovou brzdu-ruční,tak zatlačit na píst se současným šroubováním! Ano půjde to s větším tlakem než pokud bys povolil odvzdušnovací šroub (nedoporučuji-zavzdušnííš a je další problém!)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.