Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Náhradní díl na Yetiho nelze sehnat

Od: 72mona3* odpovědí: 6 změna:

Jako naprostý motolaik bych si potřebovala něco ujasnit. Zde je příběh: Pán si chtěl na stará kolena udělat radost a koupit si auto, které už s ním dožije. Nadchnul se pro škodovku Yeti, protože o ní všude četl jen samé plusy a prostě je to pořádné auto. Podařilo se mu sehnat za slušnou cenu už více jetého Yetiho a začal si ho hýčkat. Ovšem zhruba po roce zjistil, že mu uniká olej a ne jen tak trochu. Prohlídka zjistila, že se cosi prodřelo na převodovce (cosi píšu já, on ví přesně co) a oprava bude stát možná 30 možná 50 tisíc. Dozvěděl se, že tuto závadu už párkrát viděli, dokonce i na relativně novém autě. Otázka č.1: může se jednat o tzv. kurvítko? Teď to pokračuje tak, že už víc jak měsíc je bez auta a čeká, až dostanou ten náhradní díl, protože prý se musí objednat až kdesi v zahraničí. Což mne přivádí k druhé otázce. Otázka č.2: jak je možné, že v České republice nejsou díly na v česku vyráběná auta? Děkuji všem, kdo mi tuto záhadu vysvětlí. Mona

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

yrem5

2x

Možné je vše.

Yeti je jen z části české auto. Vlastně je více zahraniční, než české.

Já čekal na hřídel do převodovky na Renault Kangoo 5 měsíců. Několikrát jsem urgoval přímo na zastaupení Renault pro ČR. Ale prostě hřídel nikde nebyla. Čekalo se, až jí někdo vyrobí. A nakonec přišla ze skladu z Rumunska.

Takže nic neobvyklého, čekat na náhradní díl měsíc.

72mona3*

Nikdo mu neřekl, jak dlouho bude čekat a spíš se blíží k druhému měsíci čekání. Stále neví , na čem je Bez auta funguje jen velmi těžce a nechápe, stejně jako já, proč to je tak složité. Není pro výrobce složitější vyrobit jeden kus pro nějakého otravu z Čech? Proč nemají základ v záloze? Zvlášt, pokud už se závada vyskytla. No, asi to nevyřešíme, vedou to, jak to vedou. Jen si myslím, že takhle docela rychle ztratí důvěru zákazníků. Evidentně se jim vyplatí prodávat komplet a na nějaké autodíly s prominutím prdí. I tak děkuji za odpovědi. Mona

 

mzxy*

2x

nejzajímavější na všem je, že jeden yeti není jako druhý...varianty, verze...je běžnou každodenní praxí že servis objedná pode VIN náhradní díl, a dodavatel přiveze díl, objednaný podle vin, který na auto nepasuje...pak další a další, často se stane že pasuje až ten třetí nebo čtvrtý

erikch*
Problémem koncernu VW je smutný fakt,ze se něco konstrukčně nepovede-což se při složitosti konstrukce samozřejmě stane a stává všem vyrobcum,ale ostatní se to snaží řešit odstraněním problémů změnou apod.Ovšem VS to "řeší" např.zápisem doporučení do servisu.knihy u proflaknutych rozvodů u TSI motoru a de facto přenesením vlastní chyby na zákazníky...proflaknute převodovky u benzínu 1.6,dále kolapsu mazání u 2.0 zdi s vyvazovackou atd.téhle smutných "prasaren" na zákazníky předvedl koncern za poslední roky tolik,ze je na váženou zda má smysl jej svými penězi podporovat...No a k problémů-at soused začne řešit fóra škoda atd.sehnat novější převodovku např.z bouračce bude levnějším řešením i do budoucna...
72mona3*

Myslím, že na vrakovištích už sítě rozhodil, ale přesto zatím nic V opravně se ho dokonce ptali, jestli by to nechtěl dát do televize, jako zajímavé téma zn. Kocourkov. Nechtěl, není ten typ. Ale asi by to chtělo nějakým způsobem medializovat, třeba by se začaly dít i zázraky

 


0x

a co ebay? tam se dá sehnat snad všechno.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]