Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám kolo (Apollo) na baterií a nejsem s ním spokojená, chtěla bych ho nechat předělat na motokolo (na benzín). Myslíte, že by to šlo? A jaká by byla cena? Můžu se s tím obrátit na někoho v okolí Brna - Prostějova?
Děkuji
Nisla
Můj dodavatel z Prahy tyto přestavby provádí. Je tedy otázkou, zda není vhodnější elektrokolo prodat a pořídit místo něj již kompletní motokolo. I když obchoduji s motorkami, tak motokola sleduji jen okrajově. Jednomu dělníkovi z mého okolí jsem motokolo ale dodal a má je rok a je spokojen. Nemá žádný řidičák a tak je to jediná možnost. Stálo 8 tisíc a je to činský motor v rumunském kole. To vaše kolo se mi jeví lepší. Myslím, že motor i s přestavbou by nevyšel více než cca 4 tisíce. Pokud máte zájem o kontakt napište mi do vnitřní pošty. Zavážejí odběratele po celé republice, asi by nebyl problém kolo někde vyzvednout a potom zase dovézt.
doplněno 16.06.15 14:59:conconi: s ojetými obchoduji mínimálně, protože do byznysu vidím a bez stáčení kilometrů, rovnání havarovaných motorek atd. se vydělat moc nedá. Občas něco vykoupím od svých zákazníků a případně dovezu z Německa, ovšem jen pro sebe nebo dobré známé. Dobré motorky jsou vždy dražší a koupit dobrou motorku a ještě hodně levně je buď štastná náhoda nebo jen zbožné přání. Zde je pro orientaci velká nabídka: www.mobile.de
Když obchodujete s motorkami, nevíte o Yamaze Dragstar 1100, tak do 140 000? Můžete mě kontaktovat na mém e-mailu conconi@seznam.cz
Dobrý den.
Vaše odpověď mě zaujala, ráda bych se s Vámi spojila, ale vnitřní poštu nějak nezvládám. Můžete mě prosím navést, jak to udělat?
O prodeji kola uvažuji, ale nevím kolik bych za něj dostala a za kolik zase nové motokolo koupila. Vzhledem k tomu, že kolo nijak zvlášt (zatím) nevyužívám, tak bych do případného nového nechtěla moc investovat. Jezdím v podstatě jen cca 4 měsíce v roce, 2-3x týdně a jedna jízda je necelých 10 km. Na to, co jsem najezdila na baterku a kolikrát jsem ji nabíjela, je její kapacita opravdu velmi bídná. Kolo jsem dostala, sama bych si ho nekoupila. Samotné je sice velice pohodlné, ale těžké, takže bez baterky nepoužitelné. Ale zase výhodnější než auto, které zase není přes léto možné u domu, ani v jeho přijatelné blízkosti zaparkovat. Autobus vyjde dráž než benzín do auta a k tomu ještě musím připočítat další "turistiku cca 2 km pěšky. A vzhledem k tomu, že nemůžu mít ani babetu (není kde, v kolárně být nesmí), tak motokolo by byla dobrá volba.
Nisla
Nějak moc nechápu tyhle přestavby kol, proč prostě nekoupit nějaký 125ccm skůtr?
Papíry na to má skoro každý, jede to neporovnatelně, nedělá takový kravál, spotřeba bude skoro stejná...
I na tom nejslabším skutru musíte mít helmu. Přes léto v rámci šetření jezdím do práce na motorce, která má spotřebu podstatně menší než auto. Kolikrát jsem šňabala, že taková Babeta by na ty tři kilometry byla úplně suprová, ale i na tu musím mít helmu. Každá ženská mi potvrdí, že není nad to, se ráno namalovat, načesat a pak si na tu načesanou palici narazit helmu. Proto motokolo...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.