Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přibržduje přední kolo-Opel Astra G(2000)

Od: hynek* odpovědí: 10 změna:

Přibržduje mi neustále přední kolo. Měl jsem to u mechanika. Vyměnil váleček, je tam plastový, hadičku dal taky novou. Destičky jsou nové a brzdové kotouče také.Brzdová kapalina nová. Vše volné, rozhýbané. Normálně to funguje dobře. Na krátkých tratích, bez problémů. Ale po ujetí třeba 40 km, kdy vzroste teplota brzd a kapaliny a začne přibržďovat přední kolo a rozpálí se. Potom už to auto skoro nejede a hlavně nechci ryskovat, že zničím ložiska nebo něco jiného.

Sešlápnu u horkých brzd pedál a prostě ta brzda visí. Už nevím, čím to může být. Všechna osatatní kola jsou studená nebo druhé přední teplé, ale v normě. Hl. brzdová válec by brzdil i jiné kolo.

Mechanik tvrdí, že už jen ho napadá vadná krabička ABS. Prý jsou tam ventilky a něco tam asi funguje špatně. Ale také neví, prý už tam nic jiného není a nikdy se s tím ještě nesetkal. Prosím o jakýkoliv rady.

Děkuji.

Hynek.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

bbbb

2x

Mě napadá jen že se nevrací pístek pokud jste dal nové kotouče a destičky a pod manžetou bylo trošku nečistot tak ten pístek občas může zůstat viset. Nejsem autor videa ale snad pomůže


Ale to asi mechanik udělal pokud měnil všechno jestli na to příjdete dejte vědět.

 

asd1

2x

To vypadá že po ohřátí kapaliny změna objemu stlačí píst a začne brzdit = obvykle ucpaná hadička. Jestli to může být ucpané i někde dál to nevím, v každém případě to je na větvi k tomu kolu. Jako první bych hledal něco co v potrubí funguje jako klapka nebo špunt... Ventilky v ABS by to mohly být...

hynek*

Ano, udělá to, až po řádném ohřátí brzdové kapaliny. Na chvíli auto vypnu a za chvíli po nastartování je brzda odbržděná, ale vše je pořád rozpálené a já šlápnu na brzdu a zůstane viset. Za studena to neudělá, to se normálně vrátí zpět a viset nezůstane. Ještě mechanik říkal, že to krásně funguje. no je to záhada, Teď budeme vyměnovat tu krabici ABS, tak se uvidí. Kromě brzdiče je tam vše nové a váleček je zde plastový.

asd1

Zaměřil bych se na brzdič a váleček. Taky to může být velký průmer válečku a po ohřátí drhne ve válci.. U ABS se kapalina moc neohřeje, tam bych to nehledal...

 

mzxy*

0x

tak když se to blokne, zastavte, sundejte hne dkolo a podívejte o co jde

hynek*

Ale vše je nové. kromě brzdiče. Ten je prý litinový a ten prý vadný být nemůže. Váleček je nový. Proč by měl být větší? Hlavně dělalo to i před tou výměnou a teď to dělá to samý i když se váleček, hadička, kotouče i destičky vyměnili, To musí být problém asi někde jinde. Napadá ještě něco někoho?

koni*

Tak mám ten samý problém, levé přední kolo mi přibržďuje ale take pouze kdyý se kapalina zahřeje ca do 50ti km to neudela ale potom zacne brzdit... včera po zastaveni a vystoupeni z auta mi celej koutouc svitil oranzove ( jak byl rozpalenej). ABS to byt nemiuze protoze ho v aute nemam

dam zkušenost je to pár dní co sem řešil zadní brzdy na passatu byly rok po komplet repasy a když sem chtěl zatlačit pístek nešlo to skoro ani o fous tak sme to rozhodili a zjistili že nabobtnala těsnící gumička co těsní pístek po výměně za jinou bylo po problému

hynek*

Tak to byl velkej oříšek! Vyměnili jsme postupně váleček za nový, brzdovou hadičku, kotouče i destičky nový, brzdová kapalina nová, dokonce jednotku ABS a myslel jsem, že je vyhráno. Ale po čase jsem začal mít problémy znovu. Už jsem byl fakt zoufalej a automechanik taky. Vše za studena chodilo perfektně, ale 40-50 km a byl zas problém.Cesta kolem 20 km neudělala nic. Nakonec už fakt nevěděl, říkal, že vše je nové. Jediné, co jsme neměnili byl přímo ten brzdič. A to on nechtěl měnit, že s tím nic být nemůže, že je to kus pořádnýho železa a že nechápe, co na něm za problém. No ale nakonec ještě sjel na vrakáč a nechal si vymontovat celej brzdič i s válečkem. Cena byla asi 300 Kč. Nijak do toho nezasahoval a namontoval to tam takhle celé. Od té doby asi půl roku bez problémů. Tak že bud byl špatnej ten třmen. Nebo úplně novej váleček. Třeba ti to trochu pomůže.

fik

Podobný problém jsem řešil jednomu známému na favoritu,pravé přední kolo neustále přibžďovalo,na krátké trasy to nebylo ani znát,ale na delší bylo kolo znatelně teplejší než druhé a desky mizely znatelně rychleji,zkusili jsme vše a udělali postupně kompletní generálku brzd,nové pístky s gumičkami,vodící čepy,hadičky,trubky,i nové desky,kotouče,pakny a bubny,prostě všechno,bez výsledku. Problém byl to poslední co bych čekal,hlavní brzdový válec.asi měl vevnitř rozsypané nějaké těsnění a kapalina nemohla pořádně proudit zpět,jeho výměna problém vyřešila

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]