Nejste přihlášen/a.
Potřebuji jet s autem na technickou kontrolu. Problém ale je,že má nějaké závady které je třeba odstranit.
Neznáte v Brně nějaký autoservis,kde auto opraví a rovnou vystaví kladný štítek technické konroly a měření emisí?
Takový autoservis neexistuje, jelikož TK a ME nedělají autoservisy. Štítek emisní kontroly se od letoška už nevylepuje, buďto se ponechává starý a nebo je místo prázdné, bere se, že pokud máte TK, máte automaticky i ME. Samozřejmě jste měl nejspíš na mysli servis, kde auto opraví a sjednou s ním na TK+ME.
doplněno 05.05.15 19:04:No pojedete na TK, tam zaplatíte za běžnou TK, oni Vám řeknou závady (nevím, jestli přímo vyjedou soupis?) a máte 30 dní aby jste auto přistavil na opakovanou TK. Nejsem si teď jistej jestli se za opakovanou něco platí, pokud jo, je to zanedbatelná částka. Pokud by jste to do těch 30ti dnl nepřistavil, tak předpokládám, že peníze za tu první Vám propadnou.
Co říkáte na to,kdybych zajel na technickou sem bez objednání http://stk-brno.cz/
Tam mně vytisknou (alespon doufám že vytisknou) soupis závad. S těmato závadama zajedu do servisu,závady odstraní a poté pojedu opět na stejnou STK a zkontrolují odstraněné závady a pokud budou odstraněny vystaví kladnou technickou.
Dělá se to tak běžně? Šlo by to takto udělat?
btw:omlouvám se za hloupé dotazy,ale nikdy sem na technické nebyl
Ještě 3 dotazy:
1.Abych získal červenou nálepku musím napřed "projít" u měření emisí. Ti mi vyhotoví "protokol o měření emisí". Abych ho ale dostal musím já předložit "osvědčení o měření emisí". Žádný takový doklad ale nemám. Je to problém?
2. Je nutné před vjezdem do STK sundat kryty kol a umít spodní část nápravy? (přece nepolezu k vůli tomu pod auto abych to vypucoval a nebo si k vůli tomu někde půjčoval wapku)
3. Pokud by mně vůbec nefungovala ruční brzda,mají právo na to mi strhnout aktuálně platnou nálepku TK?
1) než jdete na TK musíte projít ME, oni si ty papíry předají v kanceláři, popř. by to již měli mít v PC
2) nemusíte ani jedno, pokud si ho bude chtít sundat, tak si ho sundá, samozřejmě je lepší před TK a ME auto alespoň nahrubo opláchnout. Představte si, že pracujete v obchodě s botami a někdo by Vám přinesl boty na reklamaci špinavé od bahna a ještě s čerstvým lejnem, asi by jste ho poslal někam. Obdobně je to i v TK, taky je radši, když na něj z auta nekape olej a bahno. Zrovna minule mi říkal známý, jak mu přijel chlap s autem, sundaval kolo ... a najednou kouká, na kole lejno on ho celý rozmazal po kole rukou jak si toho nevšimnul a otáčel s ním a pak tu ruku drhnul ještě 14 dní.
3) nevím, nejsem si jistý, myslím si, že ji nestrhne, jen Vám nedá novou a řekne, at přijdete do 30ti dnů, nebylo by lepší zajet rovnou do servisu a říct at Vám to připraví na TK a ME a při případě nutné investice aby Vám napsali seznam závad co je třeba opravit a kolik to bude stát? Ušetříte si cestu a nervy na TK.
doplněno 05.05.15 20:27:dabel dřív se myslím předkládal ten růžový dvojlist ne? jinak samozřejmě, necvaklo mi, závada C, ale jestli přímo strhne samolepku?
pokud ti nefunguje ruční brzda tak na stk ani nelez -závada typu C a konec oficialního ježdění
kryty kol dolů a dle mě stačí zajet na myčku a nechat umejt podvozek
ano abys prošel stk musíš nejdřív projít emisní kontrolou a na emisní kontrole dostaneš protokol co potřebuješ že bys musel kvuli měření něco předkládat o tom nevim
doplněno 05.05.15 20:34:ano dřív se předkládala kartička o měření emisí pokud se stratila tak co mám zkušenost mi bez problémů vystavili novou
dnes se již nepřikládá a ani se navylepuje na značku zelená známka ta se dnes lepí přímo na protokol o emisích
Mně připadne zbytečné jezdit do autoservisu aby mi spravili ruční brzdu,jelikož na stoprocent tam bude ještě dalších x závad na které v autoservisu stejně nepřijdou ale právě až na TK. Takže stejně bych technickou stejně neprošel.
Takhle pokud pojedu na TK hned,tak mi řeknou všechny závady,které je potřeba odstranit. A potom když zajedu opět na TK s opravenýma závadama které my řekli,tak by už projít neměl být problém.
Nebo je to špatný nápad?
Však na tom tvém odkazu je že dělají kontrolu technickéo stavu před STK za stovku stk-brno.cz/... tak tam zajeď dej kilo a oprav pouze co ti řeknou
1 . Osvědčení o měření emisí se již nepředkládá .
2 . Kryty kol sundat , umýva nic nemusíš
3 . Pokud nefunguje ručka je to vážná závada - neprojdeš .Máš 30 dní na opravu - cena opakované TK bude cca 300 ,jak kde.
doplněno 05.05.15 21:00:diesel - seznam závad je dole
doplněno 05.05.15 21:00: Máte-li zájem detailně si projít kontrolované závady, naleznete je zde.Co si pamatuji,tak žádný extra soupis závad nevydali,jen standartní zápis o provedení technické kontroly !S tím,že jsem byl pod autem a celou linku u auta,tak mi technik řekl konkrétní závady,takže jsem věděl co je třeba udělat.Jinak u STK při AR servisu na benál,řízený Kat E+STK=1050kč,opakovaná 200kč.Ceny se mohou lišit!
Při opakované do 30 dnů se kontroluje jen odstranění závad!
doplněno 05.05.15 20:59:Nefunkční ruční brzda není závada na 30 dnů!Správně by měli strhnou nálepku a vozidlo odejet na odtahovce!Je nezpůsobilé provozu!Ale po opravě platí 30 denní lhůta,ale na STK by se opět mělo jet na odtahovce.
Takový servis nemůže být, STK jsou oddělené. Ale po opravě vám může na STK někdo z něj zajet, některé to nabízí. Nebo si na STK někoho najměte.
doplněno 05.05.15 22:41:Dělám to tak, že nikdy nejedu napřed do servisu s tím,aby mi to připravili na STK. Když tam něco najdou a je to závada že musím na STK znovu, jedu opravit jen tu. Znám přece stav svého auta.
doplněno 05.05.15 22:52:Dělám to tak, že nikdy nejedu napřed do servisu s tím,aby mi to připravili na STK. Když tam něco najdou a je to závada že musím na STK znovu, jedu opravit jen tu. Znám přece stav svého auta.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.