Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Š.O. I 1,9 TDI 81 kW - nejde nafta

Od: repkin* odpovědí: 12 změna:

Jezdil jsem, tankoval jsem, vše OK, dojel jsem domů večer, nakoupit, pak ráno jsem auto odstavil, po dvou dnech přijdu, nejde nastartovat. Točí ale nenaskočí. Kontrolka žhavení zhasne, nebliká. Zjistili jsme, že nedává naftu, filtr i hadičky jsou suché. Napadlo nás :

1) není nafta (ale ukazuje, že je, jedině že by se sekl plovák ) = dolít naftu a odsehnout plovák a mělo by být OK?

2) zanesený filtr (už je čas výměny) = vymění se filtr a mělo by být OK?

3) v pytli naftové čerpadlo = bude to drahý

doplněno 29.04.15 19:35:

Otázku bych málem zapoměl ... napadá vás ještě něco, co by to mohlo být? (znovu zdůrazňuji, palivový filtr i průhledná hadička jsou prázdné).

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hujer123*

0x

Může být někde vypadlá nebo prasklá hadička a tím pravděpodobně i prázdná nádrž. Jestli ti teď někdy došla nafta, mohlo podávací čerpadlo nasát svinstvo a ucpat filtr nebo to čerpadlo mohlo odejít. To je PD?

repkin*

Měl jsem před rezervou, tankoval jsem plnou, ujel jsem cca 450km, (psalo dojezd cca 350km) pak jsem projistotu dotankoval ještě za 300,- cca 9 litrů a dojel domů celkem cca 850km (dohromady všechno), takže by tam nafta být měla a od prázdné jsem také netankoval. Kéž by to byl jen ten filtr

 


0x

Odklopte zadní sedačku za spolujezdcem, a nechte někoho at zapne zapalování (nestartovat). čerpadlo by mělo krátce zavrčet.

podle toho se můžete posunout dál.

doplněno 29.04.15 20:46:

tím filtrem to podle mě nebude... kdyby ano, tak v něm bude nafta

repkin*

hned ráno, jak přijdu do práce, tak udělám, asi tuším co by to mělo udělat za zvuk, potom by tedy čerpadlo bylo OK, odpoledne mi přijede mechanik a vymění filtr a nalijeme pár litrů nafty, tak uvidíme

doplněno 29.04.15 20:51:

Hlavně aby to nebylo čerpadlo, to je asi nejdražší

tdi 81kw nemá v nádrži čerpadlo ! takže může bejt zanesenej sací koš -vyndat vyčistit

dále palivovej filtr nebo ten ventilek na filtru

čerpadlo otestuješ jednoduše daš mu napít z externí nádrže stačí petlahev když chytí di po filtru a sacím koši

a kde ho má?

že v katalogu je součástí plovákové jednotky...

čerpadlo má tdi 81kw tkzv rotačka přímo v motoru v nádrži je pouze sací koš a plovák

sem majitel tohoto vozu typ ASV 2003

lordweb24*
Souhlasim. Je na te strane jak jsou rozvody. Taky mam ASV ale 2001
xsoptik

a mužeš říct co by tam mělo zavrčet za čerpadlo když tam žádné není?

Múžu nic tam vrčet nebude
V tom návodu cos našel to autor poplet nebo sis to poplet s jinou motorizací

 

mzxy*

0x

blahopřeju kluci, já mám jen ALH, ale na denní dojíždění do práce po okrskách bohatě stačí, dlouhodobá spotřeba 4.7 litru, spolehlivost 100 procentní a servisní náklady zanedbatelné

 

repkin*

Takže to naštěstí vše dobře dopadlo. Mechanik mi vyměnil filtr, zalil ho naftou, ale auto nechtělo chytit, tak sundal hadici vedle EGR ventilu, strikl trosku benzinu a auto uz jezdi. Starý filtr byl docela těžký, tak byl asi už hodně zaneseny, čerpadlo přes něj nevysalo naftu a tak se to cele zavzdusnilo, nafta spadla a bylo. Důležité je, že už je to OK a auto zas jede ale ještě se chvíli budu bát.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]