Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

3000 ot/min při 130 km/h víc ne

Od: romcez* odpovědí: 12 změna:

Zdravím, jedná se o škoda octavii 1.9 TDI 66 kW, rv. 2000 (dovoz Itálie). pri rychlosti cca 130 km/h a otáčkách 3000 ot/min mi při plynu na podlaze dál auto přestane táhnout. Zřejmě má omezovač. Chci se zeptat, jestli jde nějak odstranit? Či posunout na vyšší rychlost? Děkuji

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hujer123*

1x

Počítám, že se rozsvítí nějaká kontrolka. Že by oranžová kontrolka závady motoru ( svítí vám ta kontrolka, když zapnete zapalování a poté zhasne?)? Motor vám totiž spadne do nouzového režimu, aby nedošlo k jeho závažnému poškození. Odhalí to diagnostika. Posunout to nejde, je nutné odstranit závadu.

Počítejte dost pravděpodobně se závadou na turbu (regulace, podtlak). Příliš vysoký plnící tlak.

 


1x

nejedná se o omezovač nýbrž motor auta spadne do nouzového řežimu bude zapotřebí diagnostika ta prozradí co se děje může to bej např. zatuhlá regulace na turbu,váha vzduchu nebo to má málo nafty: palivový filtr či zanesený sací koš v nádrži

 


1x

Ale prdlajz omezovač. Toto je normální vlastnost dieselových motorů. Ještě k tomu, co čekat od 66 kW?

Tak to je pěkná kravina
doplněno 05.04.15 00:47: Určitě není vlastností dieselových motorů točit max 3000 ot/min, když jednotka a čerpadlo klidně dovolí 4500 i víc. Druhá věc, s 66 kW motorem by se klidně dalo letět 200 km/h, kdyby na to byl vhodně zpřevodován. I s trapnou 55 kW Felicií jsem jel 170 naprosto bez problému, 140 jede i moje 33 kW Škoda 105
doplněno 05.04.15 01:13: Dobře, ale určitě není vlastnost, že ten motor skončí na 130 a víc ani prd, to se mi ani náhodou nezdá
Nemuzete porovnat motory v ruznych autech. Predevsim kvuli hmotnosti pojede Felicie s 55 kW lepe nez Octavia s 66 kW.

Ale at si točí jak chce. Tazatel píše, že jeho turbodehtový kamna přestávají nahoře tahat. Kdyby byly zpřevodovány, tak se 200 jet dá na 1500 otáček třeba, ale jak dlouho to bude trvat, než to roztáhne?

romcez*

Jo takže když jiná 66 kiloWattovka vytáhne víc jak 130 a bude mít přes 3000 ot/min tak mi to vysvětlíte jak? Že jsem měl pech na auto? , dám přednost raději těm, co tvrdí, že mám závadu, kterou zjistím přes diagnostiku.

martinhajek*

Ale vždyt píše nesmysly, samozřejmě je to závada pravděpodobně ventilu turba. Jede ti to na nouzák jak tu už je napsáno, takže do servisu na diagnostiku.

Ernie TD a jen 130/Hod? není to málo? mně běžně Peu 405 v brejku a s motorem 1,9d jen se 47kW a milionem km za sebou šupajdil ke 150/Hod, samo s vyššími točkami, kolem 5000 !

Je tam nějaké zrada.Něco není OK!Turbodehty s 66kW běžně dokážou ke dvěmastům kilákům !

 

novada*

1x
Jo, je to nouzák. 66kw dovede 200 jak nic. Mam ten motor. Ale nějak mi nesedí otáčky. Při 3000ot/min na 5tku už valim 150. Při 4000ot tam mam 200.. - golf III TDI 66kw.Chce to vzít na diagnostiku, aby to nalogovali. Většinou se to stane tím, že nejde váha vzduchu. Auto se hodí do nouzáku a víc jak 130 to nejede a má to výkon zhruba jako škoda 120 :D .. Takže šup s tim na diagnostiku..Jinak k tý hranici u TDI. Auto přestane táhnout při 4500 otáčkách. "smrtelný" otáčky jsou při 5000. Nemělo by se to vytáčet kolem 5000, je to dovolený maximálně po dobu pár sekund kvůli emisím. Je toho hafec, co tam může být. Ale vidim to na váhu nebo na turbo (regulace)
anyz*

mám golf 4 ten samej motor a na 3 000 ot. jedu taky 130 km, při 4 000 tis. jedu přes 160 a stále zrychluje, mě ty otáčky přijdou normální

 

rambo5*

0x
Omezovač to není, zavadu řešit diagnostikou

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]