Nejste přihlášen/a.
V USA jsou mezi policií docela oblíbené sedany Dodge Charger 4x4 ,...klidně si je umím představit i v česku. Asi nejlepší poměr ceny a výkonu...
Dlé této poradny jsou néjlepší vozy značky Škoda ,prý domácí značka (patří němčourům) momtovaná čechama (šroubujou jí Ukrajinci a Slováci. Takže jako kovaný slovan si myslím ,že to vyhraje bud Fobie 1,2 HovnoToPojede nebo Ochcávie jako auto které bere 4,9nafty ve městě a je ABSOLUTNĚ BEZPORUCHOVÉ.
Omlouvám se za OT, ale myslím si, že lidé, kteří vybírají auta, která budou u PČR by se měli nad svými "výtvory" hodně zamyslet. Asi skutečně vyjma dálničních vozů na běžných služebních vozidlech kromě majáku, vysílačky a samolepek není vůbec nic policejního. Nevím jak v ostatních státech, ale řekl bych, že jsme 100 let za opicemi. Kdyby vzali polovinu nápadů, které mají ve vozidlech polisté v USA, tak by to bylo hned o něčem jiném. Hasiči si řeknou, v autě chceme tohle, tohle a naopak tohle a tohle nechceme. U policie ale i dalších složek to tak bouhžel není a myslím si, že je to dost velká škoda. Spoustě lidem by se ušetřila spousta práce, času a starostí.
Obávám se, že dálniční policie slouží pouze k vybírání peněz. Za rychlost, která může být úplně v pohodě, ale jiné horší přestupky nevidí/nezajímají je, protože se těžko dokazují. Stačí jim fabie 1,2HTP...
Obávám se, že máš problém s chápáním psaného textu.. tazatel se ptal na úplně něco jinýho. Jinak teorie opravdu zajímavá
Osobně myslím, že i ten 2litr by stačil.
Díéky za příspěvky. Dvoulitr je málo, potřebuje se zde objem na rychlé vyjetí z řady vozidel jedoucí 80km/h a její zvýšení na někdy i 200km/h.
Dobrý den. Ano, na sledování dálničních známek na nájezdu by jim doopravdy stačila Fabia 1.2HTP. Mimochodem, její výroba už končí. Ale musíte si také uvědomit, že dálniční policie není jen o tom, aby hlídala na nájezdech, jestli mají všechna vozidla vjíždějící na dálnici, známku a na to, aby koukali, zda někdo neprojíždí benzínku v protisměru! Dálnicční policie řeší ujíždění od benzínek bez placení, vybržďování kamiónů, pronásledování kradených vozidel, pronásledování pachatelů, jenž vykrádají přepravované náklady z kamiónů a v neposlední řadě dopravní nehody na dálnici. Ve všech zmíněných případech potřebuje hlídka dálniční police jet poměrně vysokou rychlostí (buď musí přijet včas na místo a nebo musí pronásledovat vozidlo, které pochopitelně nejede 110km/h), dost často tato rychlost atakuje 250km/h! Proto dálniční policie potřebuje auta s vysokým výkonem a velkým objemem. Pokud se někomu nelíbí, že policie má vozy za několik milónů, tak je důležité upozornit, že každý z vozů si na sebe vydělá již po prvních dvou letech provozu! Také je důležité vědět, že dálniční policie není od pokutování (proto je nesmyslné počítat, zda se vyplatí kupovat tak drahá auta), ale proto, aby dohlížela na bezpečnost dálničního provozu. Už jen to, že řidiči vědí, že "tam někde jsou," má za následek to, že si dávají pozor. Je nutné podotknout, že Váš příspěvek je absolutně mimo mísu, ale nejste člověk zasvěcen a jste pouze ovlivněn médii, kde samozřejmě neukážou reportáž nebezpečných akcí, aby se Váš názor změnil. Snad se Vám tedy změní teď. Hezký večer a neberte to ve zlém.
repkine, pokud vím, tak něco podobného proběhlo u PMJ, kde testovali Octavie III a ti řekli, co by na vozidle chtěli změnit atd..
PMJ slouží jen v Praze, to je stát ve státě, mám na mysli něco "celoplošného" držáky na baterky, oddělený prostor vepředu a vzadu, tvarované zadné sedadlo z plastu, výbava v kufru, vepředu minimálně tablet s připojením k intranetu se vstupem do informačních systémŮ PČR apod. To bohužel v klasických hlídkových vozech, které jezdí téměř po celé republice chybí a nikdo se na názor policistů neptá a pokud už ano, tak to stejně nevezme v potaz. Je i docela škoda, že s takovým řešením nepřijdou sami výrobci vozidel. Samozřejmě by se dalo přijít i na spoustu dalších vychytávek. Sám jsem byl spolutvůrcem několika vylepšeních na hasičské cisterně, ale tam to prostě ty nadřízené zajímalo ...
PMJ má např.i Brno. Ale máte bohužel pravdu, tu techniku, kterou disponuje, by potřebovaly všechny hlídky. I ty "vesnické," aby se podívali hned, zda je vozidlo v pátrání, či nikoliv. A nejen to samozřejmě. Ve všem s Vámi v tomto příspěvku souhlasím!
Tak to slyším poprvé, pokud vím, tak v Brně bylo SPJ, které sídlilo v areálu VPŠ MVČR v Brně. o PMJ v Brně jsem neslyšel, ale zas je pravda, že za svůj krátký život jsem toho ještě neviděl a neslyšel spoustu. Co jsem slyšel, tak údajně byla tendence, že byly nabídky od různých výrobců vozidel, aby dodali nabídku na auta pro PČR v různých úpravách, bohužel to však vyhrál nápad nemít v autě nic policejního. Škoda, že třeba zrovna ve Škodovce tohle někoho nenapadlo. Taková Tatra tou cestou šla a řekl bych, že to bylo dobré řešení, konkrétně u hasičů či vojáků.
Asi si nerozumíme. dostali pár vozidel ke kterým po dobu testování psali připomínky a dávali návrhy co vylepšit pro lepší výkon služby. Další vylepšené vozy by pak byly samozřejmě pro všechny útvary. Tolik mé informace.
Já si nemyslím, že by ve výbavě hlídek byl až tak zásadní rozdíl. Zřejmě rozdíl bude v motorizaci vozidel, další záleží na schopnosti vedení.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.