Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
budu ráda za názory ... cca v srpnu mi cosi bouchalo pri plnem levem rejdu. V servisu zjistili, ze nejaky "odbornik" mi dal opacne cep...ale zaroven mi byla vymenena poloosa (zrejme zbytecne, protoze bouchani zpusoboval asi jen cep). Nyni uz nekolik mesicu slysim stejne bouchani jak pri plnem levem, tak pravem rejdu. Dostala jsem zanovni poloosu s tim, ze na ni mam pul roku zaruku (tzn. do unora). Nemam ale na to papir, takze zalezi na serioznosti servisu a mozna znamem, ktery me do tohoto servisu dostal. Muze byt problem v poloose nebo se spis bude jednat o homokineticky kloub? Nebo jeste neco jineho? At je to poloosa nebo kinetak, je nutne to rychle vymenit? Hodilo by se mi pockat jeste par mesicu
Predem diky za rady,
P.
nevím jak to pojmenovat..ale jestli to nebude z duvodu nedostatku vazelíny...
no,...nedavno mi známi vyprávěl, co se prý dělá v servisech ...Jeho znamý dal do servisu škodu oktavia...a v těch místech kde se to zatáčí v kloubu...má přijít plná tuba vazelíny...jenomže oni ji tam plnou nedávají...ale jen to tak namastí...pak to začne dřít...a auto musíte dát znova do servisu... a výměny a výměny... Pry tam je taková guma a i tu někdy proděraví, aby právě ta vazelína vypadla...
Omouvám se že píšu velmi neurčitě ale o autech toho vím velmi málo..Kazdopádně se toto prý opravdu stalo a děje... a to i v servisech, kde by jste to nečekali...Tězko nekdo bude lízt pod auto a kontrolovat opravy lidí, kteří tomu hodně rozumí...ale oni si takto připravují práci... Neříkám že všude...ale tato zpráva mě dost překvapila...
Máte možnost reklamace v dané lhůtě - na co chcete čekat? Je možné, že je zánovní poloosa v horším stavu, než byla vaše původní...
Pokud auto nedělá zvuky, které má dělat, nebo když dělá zvuky, které dělat nemá, pak jedu do servisu.
doplněno 19.02.15 08:20:Jedná se hlavně o to, že když někde máte něco uvolněno, může dnes být oprava za 150,- a při jízdě 2 měsíce může oprava být 1500,- a víc - jedna poškozená věc zapříčiní větší opotřebení dalších dílů...
Podle popisu vám nikdo nemůže říct "klidně jezděte" - nemělo by se nic zásadního stát, ale stát se může. Budete pak po rádci požadovat náhradu za havarovaný vůz?
Dost důležité asi bude o jaké auto jde.Poloosa nemá jak bouchat,je to v podstatě jen kus železa (tyčka,trubka...) spíše ten kloub homokinetický ,pkd je vnitřní kloub ,ten se spíše projevuje vybracemi .Pokud jen při plném rejdu tak kloub ,pokud jen při rejdu a rozjezdu a pak již ne-čep,atd!
Jedna se o Skodu Fabii 1.4 TDI, rok vyr. 2004. Jde mi o to, jeslti by to mohlo byt nebezpecne. Pokud ne, resila bych to az cca za 3 mesice. Nezhorsuje se to, je to stale stejne cca 1-2 mesice.
Zajel bych na STK at přesně určí závadu, technik má zkušenosti + vybavení a vady na nápravě najde hned - může to bouchat někde v uložení nápravy/ stabilizátoru. Pokud byl obráceně čep tak tam toho může být i víc, je to přední náprava tak ta prohlídka není od věci - lepší než se vybourat.
Homokloub většinou cvaká v rejdu v rytmu otáčení kol, pokud cvaká tak je loterie jak dlouho vydrží do rozsypání. Rozsypat se může během chvilky a klidně se zablokuje kolo = lepší řešit hned. Poloosa (vnitřní kloub) se chová spíš jinak, ta škube v přímém směru pod plynem.
Pokud by to byl homokineticky kloub, mate predstavu, kolik by stala oprava na Fabii 1.4 diesel, r.vyr.2004? Pri jizde je vse ok, problem je jen pri rozjizdeni. Na prave strane to vic boucha (ani nemusim mit uplne plny rejd). Pri couvani je vse ok. Stabilizatory mam taky nove, par mesicu.
trochu si pletete pojmy - nové - pár měsíců...
za pár měsíců já najedu 20tis km - a ono stačí pár set metrů, najet do jámy nebo jezdit po nejdelším tankodromu ČR a máte poškození hned...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.