Nejste přihlášen/a.
Zdravím,mám dotaz dolévíval jsem nemrznoucí kapalinu do chladiče bylo jí tam zhruba půl auto dýl nejezdilo,zároven jsem to odvzdušnoval tzn topení na plno motor vypnu odvzdušnováky otevřeny a pomalu dolíval až to přetíkalo z odvzušnováků nejdřív bublinky s kapaplinou pak kapalina pak sem to zavřel a myslel sem si že jedu,autu se nechtělo naskočit-nikdy stím nebyly problémy,po lehkym točením a stání na plynu naskočil ale stylem extrémního bílé páry z výfuku-opravdu extrém,výkon dobrý no tak sem lehce popojel a raději jel busem,další den jsem si všim bílé emulze na víčku,typuju těsnění pod hlavou ale taky mě napadá třeba vodní pumpa co myslíte vy?auto stálo asi 3 týdny jen den předtím sem sním jel pár km jde o mb e240 šestiválec benzín,děkuji
Pokud je proražena přepážka v těsnění mezi chladicími kanály a výfukem,pak voda je vyfukována z výfuku.Auto je schopno provozu.Je nutno ovčem vodu doplňovat.Osobně jsem s kamarádem jel po Národní třídě,po Václaváku až k rozhlasu,kamarád mi s PET lahví běhal do okolních obchodů pro vodu.U rozhlasu voda došla a škodovka zhasla.Sehnal jsem v nějaké soukromé dílně nářadí a na ulici těsnění vyměnil.,Doma se jrn motor seřídil.
Horší je,pokud se prorazí přepážka do sání.Pak se válce plní vodou a motor nejede.
JABRAKA
Ted sem to trochu nepochopil,takže to vubec nemusi byt těsnění pod hlavou,ale těsnění výfuku nebo jak to říkáte?a to že je bílá emulze na víčku to asi značí že je nějaká voda v motoru ne?Dřív tam nebyla nikdy s autem jezdím dálky a tydle věci kontroluju,jen sonduju naco se připravit stejně v pátek končí v servisu díky.
Ahoj. Na značce auta nezáleží. Máš protržený těsnění pod palicí a to jak voda-olej, tak i do zatím asi málo do válce. Proto ten bílý dým z výfuku. Až se naplní válec tak, že neprojde přez horní úvrat, tak se motor zastaví. Nešpekuluj a jen to odtáhni. Způsobíš méně závad. Někdy je vidět pumpování vody, po plynu, ve vyrovnávací nádržce.
Jen tak,je to nerozum mět motor zahřátý na provozní teplotu a dolít polovinu objemu chladicí soustavy!Doleju za studena,nastartuji a povolím odvzdušnovací šrouby a pomalu dolévám,Topení "otevřít" je zbytečnost-to je tzv malý okruh a topením neustále cirkuluje kapalina,tím že se "otevře se jen otevřou klapky-klapka,která pouští vzduch přes radiátor!
Vypadá že jste si pěkně vydělal!Nic jiného nezbude než rozborka motoru,hlava do servisu na otlakování a orovnání a pkd rupla jakože bych si troufl tvrdit že ano,tak zavařit zda-li jde,spíše do šrotu a sehnat zdravou,pokud je hlava OK tak jen nové těsnění a pkd možno i šrouby hlavy!
doplněno 18.02.15 21:10:Tak jste se špatně vyjádřil ,omlouvám se.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.