Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer,
potřeboval bych poradit. Mám Felicii 1,3 MPI a zlobí mě teplota viz. foto. Snímek byl pořízen po cca dvaceti kilometrech jízdy. Možná to je tím, že je zima, ale i tak se mi to vůbec nezdá. Například při stání v koloně teplota jde nahoru (jako vždy) ale po rozjedu zase klesna na cca 80 °C, jak je na fotce. Nevíte, co s tím? Popřípadě, kdybych to neřešil, hrozilo by v dlouhodobém hledisku zničení motoru? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
před týdnem jsem termostat vyměnil. Bylo to více méně beze změny. Možná teplota byla něco málo přes 80 °C. Tak jsem "našetřil" :D a koupil teplotní čidlo. Při výměně jsem spěchal a nepovolil expanzku a voda vystříkla..Teplotní čidlo jsem hned zamáčkl a povolil vršek od expanzky. Vyměnil čidlo, dolil kapalinu a odjel. Jenže problém pořád přetrvává. Nyní to dělá to, že se motor zahřeje na 90°C a jakmile je ručička na 90°C, tak se voda zchladí na cca 80°C. Mám z toho pocit, že se motor zahřívá na provozní teplotu rychleji, než dříve (což je dobře). Nevím co dál...Napadlo mě dát do auta zpátky starý termostat a sledovat, co to bude dělat...Co myslíte vy? PS: V tom spěchu jsem dolil více kapaliny, niní tam je cca 3/4 mezi min a max.
Děkuji za radu.
Jestli to dělá od koupě, tak to může být změna palubovky za BMM. Jestli to začlo dělat po koupi, tak je možné rozbití senzoru teploty nebo přestal správně fungovat termostat(otvíra brzo) a tahle možnost platí i pro první případ.
Felicii máme doma od nova. Začalo to dělat cca 2 dny zpět. Pamatuji se, že v minulosti byl termostat měněn. To může být tak už sedm let.
V tom případě vyměnit termostat, když nepomůže, tak je čidlo teploty rozbitý. Je možný koupit i 3x za sebou špatný termostat(vážně se to stalo).
Dobrý den,
před týdnem jsem termostat vyměnil. Bylo to více méně beze změny. Možná teplota byla něco málo přes 80 °C. Tak jsem "našetřil" :D a koupil teplotní čidlo. Při výměně jsem spěchal a nepovolil expanzku a voda vystříkla..Teplotní čidlo jsem hned zamáčkl a povolil vršek od expanzky. Vyměnil čidlo, dolil kapalinu a odjel. Jenže problém pořád přetrvává. Nyní to dělá to, že se motor zahřeje na 90°C a jakmile je ručička na 90°C, tak se voda zchladí na cca 80°C. Mám z toho pocit, že se motor zahřívá na provozní teplotu rychleji, než dříve (což je dobře). Nevím co dál...Napadlo mě dát do auta zpátky starý termostat a sledovat, co to bude dělat...Co myslíte vy? PS: V tom spěchu jsem dolil více kapaliny, niní tam je cca 3/4 mezi min a max.
Děkuji za radu.
Dobry den.Mam ten samej problem z termostatem.Dela mne to same.V kolone teplota stoupa a za jizdi klesne.Pomalu se mne treba roztapi.Ale nevim zda je to pravda ale po vicero krat se mne stalo když jsem se nato ptal tak vice staršich mechaniku mne řelki že do Felicii se davali 2druhy termostatu.jeden do teplejšich oblasti co se tíče jižnejšich zemi a druhe tady u nas.Nevite neco o tom?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.