Nejste přihlášen/a.
Mám Nissan Almera, 2001, motor QG15 a někdy se stane, ale je to čím dál častěji že třeba při prudším výjezdu po odbočení z křižovatky motor jakoby ztratí výkon - přidusí se, pak třeba několikrát škube - jako rozjezd v autoškole a pak se buď rozjede nebo musím přeřadit na jedničku a pak jede normálně. Rozsvítí se kontrolka poruchy motoru.
Byl jsem si udělat výpis z diagnostiky a tam stojí (jako jen jediná chyba):
Chybový kód: P0340
Popis: Obvod snímače polohy vačkového hřídele "A" (řada 1 nebo jednotlivý snímač)
Právě divné je to že to dělá jen někdy, ne trvale. Kamarád co dělá do aut říkal že by to mohl dělat vytahaný rozvodový řetěz, ale na Nissan fóru zase jeden jejich člen píše, že "ale na QG to není tak běžné". Prý u Nissanu byly problémy se snímači, Někdo tam psal že měnil i ten co snímá na klikové hřídeli...
V servisu mi autoelektrikář říkal, že vytahaný rozvoďák by dělal větší "brajgl" a zase kdyby byl vadný snímač že bych ani nenastartoval. Jinak motor šlape jak hodinky, startuje na drc, tichý, nic nehrčí, nerachtá.
Setkali jste se s něčím takovým?
Jinak kámoš povídal že výměna rozvoďáku by prý byla asi kolem 15 000 což je docela ranec tak bych byl rád za co nejpřesnější upřesnění čím to může být. Radši s tím zatím nejezdím, protože třeba při předjíždění nebo na křižovatce kdyby to takhle zdechávalo by to mohl být extra průšvih...
Děkuju za každou užitečnou informaci.
Tak jsem dále pátral o rozcházení signálů čidel a výdrži rozvodového řetězu a na jedněch ruských stránkách o Nissanech (prohlížel jsem jich víc a jsou fakt docela dobré!) píšou jestli jsem to správně přeložil že:
"výměna řetězu je běžná procedura nastávající po proběhu ve 170 - 200 tis. km".
Zdůrazním že ne řemenu ale řetězu! To mně dost překvapuje.
Což už u mně vlastně bude co by dup.
Много споров и разногласий возникает по поводу растяжки цепи на автомобилях Nissan. Диагносты имеют в своем арсенале несколько алгоритмов для анализа и приговора «уставшей» цепи двигателя. При анализе осциллограмм рассинхронизации датчиков коленвала и распредвала можно с уверенностью поставить диагноз о растяжении цепи, но убедить владельца в дорогостоящем ремонте не простая задача.
Замена цепи обычная процедура, которая наступает после пробега в 170-200 тысяч. Но как правило пробеги на автомобилях скручены, переубедить владельца о смотанном пробеге задача проблематичная. (По материалам сайта autodata.ru)
Таким образом я бы сначала сделал диагностику.
Jinak jsem objednaný do autoelektroservisu, jsem zvědavý co mi řeknou. Kéž by to byl jen "blbej snímač.
doplněno 14.02.15 23:08:Jinak jsem objednaný do autoelektroservisu, ale vezmou mě až za týden, jsem zvědavý co mi řeknou. Kéž by to byl jen "blbej snímač.
Tak mi dneska volali z autoelektroservisu, že to všechno zkontrolovali - zkoušeli snímače, i přehodit je mezi sebou, protože jsou úplně stejné ale pořád to vyhazovalo stejnou chybu tak se podívali na řetěz - a ten je prý vytahaný jak kšanda.
Takže už je jasno - čeká mně oprava rozvodů. Přece jen jsem tak nějak se modlil aby to byl jen snímač. To bude ranec...od japonců bych teda čekal vyšší kvalitu a ne takovej šmejd! Kurvy šikmooké
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.