Nejste přihlášen/a.
Zdravím rád bych se zde než to dám někam do servisu zeptal na pár věcí. Mám VW Golf 4 při koupi sem zjistil, že když jedu víc jak 140km/h cítím velké vibrace až klepání volantu. Dával sem to za vinu, že by mohly bejt špátné ALU.
Na autě mám komplet nové horní uložení, tlumiče a pružiny (ty kupováné z druhé ruky) najeto nyní na nich asi tak 1000km víc ne. Byly dělány nové silentbloky. Teď před zimou mi odešlo ložisko předního kola, tudíž sem udělal hned obě dvě.
Na zimu mám jiné ALU kola a k mému problému po nainstalování tlumičů atd sem zjistil, že strana spolujezdce, přední nápravy je asi o 0,5-1cm níž. Další věc je, že 6 kvaltová převodovka na pětku hučí vcelku častý problém u koncernu, jde prý o vydřené ložisko převodovky. A zjistil sem, že stále při rychlosti 140km/h vibruje a klepe volant a plus táhne lehce doprava.
PS: Geo byla dělána před zimou a kola byly vyvážená. Nenapadá někoho co by mohlo bejt za příčiyn? Nějaký čep či rameno K.O.? Někde sem četl, že na STK by mi za menší peníz měli udělat test tlumičů a zjištění vůlí? Děkuji
test tlumičů ti udělá každy dobrý autoservis, resp. ten, který má testovací stolici ...
Možná upadlo závaží, to by mohlo být klepání, tažení doprava většinou GEO, ale taky mě to dělaly blbě ojetý pneu vlivem špatné geo .
Prohlídni gumy, zda nejsou viditelně ojeté k jedné straně, nebo plošky na obvodu...
no je mi divný, že ty vibrace to dělá na dvou typech ALU... jak letní tak zimní takže asi v pneu chyba nebude. Ani právě na pohled nevypadj nějak K.O nebo sjetý. Spíš jestli nemůže bejt někde nějaká vůle v nápravě či čep? Proto jestli by to dokázali lokalizovat někde na STK či servisu. Ale než tam zajedu chtěl ybch je kdyžtak nasměrovat.
Ještě si říkám jestli to nemůže zplsobovat převodovka, ale kolega v práci má Fabii rs a jeho převodovka také hučí ale nemá problém stím, že by se mu něco přenášelo do volantu.
bohužel si nemyslím, že by to bylo špatně vyvážené kolo ikdyž je možné vše. Ale příjde mi trochu nepravděpodobné, že by tuto chybu dělaly dvě sady kol jak sem psal výše. Dělaj to ALU s letníma a i druhá sada disků se zimníma což je trochu divné ne? Letní kola sou jetá a zimní skoro nová. Bolou sme nikde nenašly. Takže musí bejt chyba někde jinde náprava, poloosa či čep? Fakt nevím.
No nevím ale toto opravdu vypadá ne za závadu na nápravě ale přímo na kole,či pneu možná ještě ,ale to spíš ne ,na brzd.kotouči!
Ale (Já osobně!) při rychlostech nad 140 bych neřešil nebot do Němec nejezdím a dálnicím kde je největší 130 (a rychl.komunikace) se vyhýbám!
doplněno 03.01.15 15:00:Zkus mimo jiné přehodit přední dozadu a opačně ,schválně co to bude dělat,pkd by to pokračovalo tak je zrada ne na kolech ale v autě,na nápravě ,pak nezbude než měnit a zkoušet.
je mi divné ale, jak je možné, že by to dělaly obě sady kol? to mi nepříjde na závadu kol ani pneu přece? Kdyby byl třeba špatný disk na letní sadě tak když mám uplně jiné disky a jiné pneu na zimu tak by to řpestalo logicky ne? Geometrie je dělaná nedávno jelikož se dělaly ložiska + geo.
doplněno 03.01.15 14:49:ještě bych doplnil léta jezdím do pneuservisu ke známému a nikdy nebyl problém u dřívějšího auta. Tohoto jevu chvění až rozklepání volantu sem si všiml když sem jel třeba po rychlostce a začal sem zrychlovat většinou to byla rovinka. Rychlost byla kolem 140-160km/h kdy už byly vibrace a třes moc velký. Bohužel mě nenapdlo zkusit vyřadit tím by se asi potvrdilo kolo? Ale jak říkám nechápu proč to dělaj dvě rozdílné sady gum a disků?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.