Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám velký problém se startováním Felicie 1.9D, ráno přijdu nažhavim a asi pět minut točím a při prošlapuji plyn(jinak to nechytne), začne to koktak, tak musím držet otáčky okolo 1500ot./min (aby to nezdechlo-padnou otáčky na 500 a zdechne) a při tom šíleně čoudí modrobíle: nevíte čím by to mohlo být nafta nepadá (čoudí se z výfuku při startování), žhavky před týdnem nové, začalo to dělat co jsem omylem natankoval benzín (vše pročištěno nový filtr a při tom rovnou i trubky od nafty). Děkuji
Kolik jste tam dal benzínu a do jakého množství nafty?A kolik jste poté na tu směs najel?Zkusil jste nažhavit 2 a vícekrát a pak teprve startovat?Dle Vašeho popisu mi přijde,že Vám fouklo těsnění=ztráta tlaků nebo odešlo žhavení=relé nebo žhavicí svíčky,protože ty jste psal vyměněny,tak to relé!Zkuste "žhavit napřímo" (kus drátu z +pólu na žhavky) a hned startovat co to bude dělat!
Běžně jsem na zimu lil do nafty benzín cca5l na cca 30 a víc litrů nafty a nic to nedělalo.(místo aditiv)
doplněno 27.12.14 14:17:Všechny žhavky?
ten benál odhaduji tak 7l do cca10 litrů nafty,-to jste měl doplnti další naftou alespoň dalšími 10l
doplněno 28.12.14 16:13:Jo tak to vyčistění asi udělalo neplechu-někde přisává,ledaže by Vám dělalo pá-pá čerpadlo,
Ano všechny a stejně rychle, nádrž jsem vyčistil a nalil tam 30 litrů nafty. Dal jsem i nový palivový fitr, trubky vedení od nádrže, přepadové hadičky na vstřikách.
odhaduji to takto-tankováno do téměř prázdné nádrže,a jízda na téměř čistý benzín.je to stará felda,takže čerpadlo,dejme tomu vydrželo.je teplo,nafták chytne i bez žhavičů.pokud pět minut točí při startu a musí našlapávat,netlakují třeba dva válce,přidřené kroužky.takže chytají jen zbylé dva a z výfuku valí špatně spálená nafta.až od těch dvou funkčních válců ohřeje hlavu,chytnou se další dva a auto jede.je to jen má úvaha ze zkušenosti,něco podobného jsem zažil se starou sierrou
je to možné, ale jak se ujede tak 10km (ráno) tak večer přijdu nažhavim jednou to otočí motorem a běží na všechny válce, ale ráno je to hnus hulí to a neudrží volnoběh
Co jestli je slabý akumulátor a startér nedosáhne potčebných otáček u studeného motoru? Máte možnost vypůjčit akumulátor v dobré kondici nebo alespoň dát na noc na nabíječku?
doplněno 28.12.14 20:18:týdny starý akumulátor ještě není zárukou plného nabití. DSal bych to preventivně na nabíječku, pak můžete tuto eventualitu vyřadit.
zkus nalít do nafty olej na pečení asi 1:20.Možná tam je přidřený nějaký ventil nebo vstřikovač.Když motor vychladne.tak dře.Tyhle motory jezdí normílně na olej na pečení.I když to dobré moc nebude
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.