Nejste přihlášen/a.
ješte jednou otazka teče mi olej okolo řemenice bylo to par kapek koupil jsem utesnovač do oleje prej to přestane a že to oživí gufero ma klikovce po hodine jsem šel skontrolovat auto hruza pod autem louže oleje prosím o radu nebude lepší koupit noví gufero spřírubou zvladne to i amatér nebo to mam dat do servisu dekuji za každou radu
U Felicie a Favorita 1.3 řemenice zajištovala kliku vůči 2mm posuvu v axiální rovině. Při posuvu semohly odjistit axiální kroužky a střihnout se jim jazyky při montáži řemenice zpět. Nouzově to šlo zajistit proti posuvu zmačknutím pedálu spojky asi do 50% sešlapu, kdy pero tlačí na kliku (přítlačák) směrem k řemenici a ven a zároveň je spojka pořád spojená, aby šla řemenice povolit (zajišteno kolama a 5. rychlostí).
Tedy bez znalostí se tam dalo napáchat pár zbytečnejch škod. U Seata byt jiný motor může být podobná past. Jinak je to pro mechanika práce na pohodu. Sajrajty do motoru nic neřeší. Je to jen bla bla placebo výrobců a prodejců...Dost to zasviní motor a zanese filtr.
Přesně,možná bych po výměně gufera uvažoval i o výměně oleje a filtru. Do mojí feldy někdo přede mnou nalil nějaký maglajs na utěsnění chladiče. No a trvalo mi pěknou dobu než jsem ten maglajs z toho dostal,vložka topení se musela dokonce vyměnit páč byla zalepená tak že neměla žádný výkon,rovnež se musel vyměnit chladič který po odstranění této majdy začal prolínat(to byl asi důvod tohoto zoufalého činu) . Všechny hadice jsem musel odmontovat a vyprat v nitroředidle,nádobka na kapalinu byla zevnitř tak zalepená že nebylo absolutně poznat kde je kapalina,tu jsem na noc vykoupal v acetonu a motor si vyžádal tak 8 proplachů sodovým roztokem+vyndání a vyčištění termostatu.
Když se objeví kdekoliv nějaká netěsnost musí se řešit pořádně,buď je špatné těsnění nebo gufero,nalít do oleje nebo do chladiče nějaký lepidlo je teda dost na pováženou
neznám tento typ motoru,takže neznám jak to tam je,ale pokud nemáte žádné zkušenosti ,tak raději servis ,resp nějaký mechanik!
doplněno 24.12.14 10:36:Fíku s utěsnovači chladiče budu trochu odporovat-pkd se aplikuje správný přípravek ,jen pro formu-dělají to i servisy místo výměny !,tak funguje tak,že při tlaku a teplotě tuhne,ale jen na styku se vzduchem!Použil jsem s úspěchem už 3X a vždy bez dalších následků !Napolsedy na autě kde radiátor topení se dá originál-díl montovaný v prvovýrobě !,koupit za cca 700kč ale díky pracnosti-práce v servisu údajně kolem 7000kč ,se nevyplatí měnit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.