Nejste přihlášen/a.
Tak tento motor jsem měl před x lety , hodne lidi mne od toho odrazovalo, ale mě vyhovoval , za 40 t.km co sem s tim najel sem mel spotrebu kolem 7.5l ,dalo se jet i za míň ale i zavíc , problem za 2 roky byla lambda sonda a pak dolívání oleje, olej se nahradil 10W 40 a v poho (pův 5W 30) zatah byl z nizkých otacek (1.9 Tdi to ale není),
motor ale je nesmrtelný při správné údržbě ,
bacha na POV . ,zjistit raději předem ,
na dálnici si veme 1.6 ještě více než 2.0 , a navíc v dnešní době už i ty 1.6 z těch let berou taktéž olej, navíc u 2.0 je jiná převodovka než ta šrotovka v 1.6.,
Projet, poptat se majitele (jestli ho znáte ) ale cena by měla být ve stejném stavu oproti 1.6 nižší .
A je to jedničková nebo dvojková Octavia? Do každé z nich se montoval jiný dvoulitr, do jedničkové 2.0 MPI 8V, do dvojkové 2.0 FSI 16V. FSI oficiálně vyžaduje kvalitní 98oktanový benzín. MPI má obecně levnější servis (má míň součástek a ty jsou navíc asi nejlevnější v rámci koncernových motorů). Oba motory běžně žerou olej už od nova. Oba motoru mají celkem velkou spotřebu na krátkých trasách, na delších a na dálnici umí být celkem úsporné. MPI s přehledem zvládá klidnou rodinnou jízdu, FSI má dost výkonu i na dynamickou jízdu. Oba motory mají výbornou pružnost, tzn. široké pásmo použitelných otáček.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.