Nejste přihlášen/a.
Na vozidle jsem zaznamenal v poslední době změny hodin, vždy po odstavení a při nové jízdě hodiny ukazovaly 00:00, během jízdy se změnily a skočilo třeba 14:42.
V noci teplota kolísala kolem 0°. Po otočení klíčku startér se netočil, digitální ukazatel hodin/stav tachometru zmizel. Po vytažení klíčku se údaje obnovily.
Napětí je na akumulátoru neměnné. Zakoupím klidně nový, ale nemůže být závada jinde - startér, nebo nějaká blbost v elektronice (pojistka, apod.)?
Za případné reakce děkuji.
doplněno 26.11.14 13:05:Pokud bych měl stáří odhadovat, tak min. 5 let už bude mít.
Šel jsem k autu s cílem zjistit kapacitu akumulátoru a objednat nový. Kontrolky svítily (zapomněl jsem vytáhnout klíč). Zkusmo jsem nastartoval, snaha byla, na popáté auto chytilo.
Všiml jsem si, že mezi kladnou svorkou a napájecím drátem hořel nepravidelný malý oblouk. Styčná plocha byla malá, šroub na svorce nebyl utažený - to jsem spravil.
Před X měsíci nešlo auto nastartovat - vyměnil se snímač otáček, rozdělovač, svíčka a kabely. Krátce na to auto běželo, někdy chytlo na potřetí, ale chytlo.
Na vině asi bude startér? Či kde bude může být zakopaný pes?
začni důkladnou očistou kontaktů a svorek baterie dále očisti veškerá oka na přívodu do startéru dále očistit ukostření popřípadě si ukostřit motor přímo z mínusu baterie dále kontrola dobíjení se zaplými světli musí dávat 13,8-14,3V
pokud je vše o.k. tak nabít baterii a pokud do 14dní nenastartuješ tak koupě nové a klidně silnější
taky měř napětí na baterii při startu pokud pude pod 8V je baterie v háji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.