Nejste přihlášen/a.
Dobrý den chtěl bych se zeptat čím by mohlo bejt že mi svítí kontrolka dobijení . Začala mi svítit při parkování po vypnutí motoru zhasla jenže když jsem přišel k autu kontrolka svitila pomohlo až odpojení akumulátoru po zapojení už nesvítila.při otočení klíčkem se rozsvítí po nastartování svití furt jen při nízkých otáčkách svítí mín až skoro zhasíná ( vyšší otáčky svítí víc ) Mám tam rok starý alternátor po repasi 70 A a nový akumulátor 63 A
Zatím jsem nic neproměřoval mám vybitou baterku v multimetru tak proměřim až koupím .Nenapadá vas něco?
Tak po dlouhé době jsem si pořídil nový multimetr, starý odešel. Dioda je špatná. Koupil jsem si tedy ten usměrňovací blok ( origo úplně nejlevnější tedy není ) . Stačí ho jen vyměnit? Nebo co ještě udělat , zkontrolovat? Nechci aby se hned nějaká odpálila. Všem moc Děkuji
Dobře přiletovat, při skládání nepoškodit smalt na vinutí statoru a nejlépe dát nová ložiska SKF. Hlavně neodpojovat akumulátor při běhu motoru a nedávat vybitý akumulátor a trápit auto startováním kabelů. Alternátor by tu baterku chtěl rychle dobít a napětová špička může odpálit nějakou diodu.
Může to být rozšroubovaný diodový můstek. Matičky jsou po elektrikářsku zajištěné jen barvou a po letech se povolí.
Bohužel jsem potřeboval s autem jezdit tak jsem tam dal původní alternátor 55 A ten funguje .
Ale chtěl bych tam dát časem zpátky ten 70 A dnes jsem ho zkoušel rozebírat po zkontrolování diodovýho můstku jsem si všiml že jedna matička je povolená ( celkem dost ) ta uprostřed. Je to tedy tím?
Všem děkuju za odpovědi :D .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.