Nejste přihlášen/a.
Zdravim mám dotas ohledne vahy vzduchu mám auto octavia 1 1.8 20v r.v.98 asi před měsícem mi začalo blbnout startovani jako pokaždy nastartuje ale problem je takovej za studena i tepla otacky litaj kolem 500rpm nahoru dolu asi tak dve vteriny a pak vylitnou na 1100rpm a dobry sem tam na ty hodnote zustanou proslapnu to a spadne to na 800rpm chvily jedu a zase zustanou na 1100rpm proslapnu a dobrý a porad dokola napich sem to na vag a vag hlasí chybu 16487 Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High : P0103 tak by mě zajímalo jestly je ta vaha pryč protože když ji odpojim tak to startuje normalně a taky když ji odpojim prohledam chyby avag hlasi Mass Air Flow Sensor Signal too Low a taky 16497 Intake Air Temp Sensor (G42): Signal too High : P0113 pripojim vahu smazu chyby a ze Mass Air Flow Sensor Signal too High akorat Intake Air Temp zmizi čistil sem klapku menil vzduchovej filtr kontoroloval vsechny hadice ok
Patrně bude ta váha vadná. Ve váze je integrované čídlo teploty nasávaného vzduchu. Když váhu odpojíš, odpojíš i čidlo teploty, proto se objeví ta další chyba 16497.
Jo ta vaha byla ko. dal sem novou a startuje to normalně eště sem musel zresetovat ŘJ. motoru protože otacky pořad byly pochvily 1100rpm ted je to dobrý.
doplněno 30.11.14 16:35:Jo eště by sem se chtěl zeptat jestli někdo neví v jakým bloku na vagu typu U585 sledovat data z lambda sondy
Klapku sem cistil ale zakladni nastaveni se mi nejak nedari proto sem udeal ten reset zda se to byt vpohode uvidime casem mam k dispozici rucni diagnostiku U585 tam zakladni nastaveni je na pozici 04 ale nejak se mi to s tou diagnostikou nedari hledal sem na nete jak by se to melo delat ale nak se mi to nedari
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.