Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mam VW G3 1,9TDI AHU 66kw. Problém je v odvětrání olejových par. Jde o to, že je tam takové to odvětrání, jde to do té kulaté mističky co je na motoru nebo co to je a z toho jde hadice do sání. Jenže do sání se nějak přes to tlačí olej a mám celé sání plné oleje! Projde to přes turbo, do intercooleru, pak z intercooleru do motoru, po cestě to zasere nějaký čidlo vzduchu nebo teploty nebo co to je a když nefungovalo správně, tak se spozdí reakce na plyn tak o 1 až 1,5 sekundy. Rozebral jsem celé sání, vyčistil, byl zadřený EGR ventil, bordelu tam bylo tři prdele. EGR jsem rozchodil, váhu vymyl, čidlo vymyl. Rázem jsem seděl v uplně jiném autě. Nemá ta mistička nahoře nějak zadržet ten olej a propouštět jen vzduch? Pro ilustraci přidávám obrázek (stažený z netu, není to mé auto)
jestli máš sání plný oleje tak to spíš vidim na problém s turbem začíná ti baštit olej já ted todle řešim na svý oktávce čeká mi výměna turba kolik ti to baští oleje na 1000km?
Ono to počíná před turbem. Baští to myslim maličko.. Spíš to teče všude možně.. Měl jsem plnou rysku na měrce. Po 2500km mam asi půlku. Turbo to nedělá. Je tam filtrbox s váhou, hadice - to bylo čistý, pak koleno kde je připojený to odvětrání a tam už to bylo špinavý. Jinak mě ještě zajímá na kolik vyjde zhruba turbo?
nový na E Turbu Garret cca 14 tisíc repas se dá sehnat od 6-10 tisíc těm repasům já moc nevěřím
doplněno 06.11.14 10:59:sundej hadici dole u interkoleru a jak bude plná oleje máš jasno
Zkusím, nedostal jsem se k tomu, pač auto je nízký a spona je otočená nahoru, takže jsem se jí ani nesnažil povolit. Děkuji za cenné rady uuups.. Na tom eturbo to stojí 16 tisíc na g3 .. To je jak pořizovací cena auta :D
doplněno 06.11.14 11:09:Jinak jsem strčil prst do té hadice od odvětrávání a tam toho byl hafec
Neznám motory TDi.
Ale zkušenost s dehtem (asi jeden z nejhorších "D" motorů,tzv brazilec)1714ccm od italů, mi říká že není problém v odvětrání ale asi Vám motor dost "dýchá"-špatné či horší,zapečené... kroužky a část tlaku ze spalováku jde do motoru.Zkuste měřit tlaky.Pkd jsou horší (indikuje to i start) tak to může mít za následek zvýšený výskyt oilu v odvětrání!
Jinak tak "kulatá mistička" by asi měl být odlučovač oleje,aby nešel olej do sání,jen páry!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.