Nejste přihlášen/a.
Stala se mi nemilá věc, koupil jsem nedávno tovární přívěsný vozík za auto, při prodeji vše sedělo na oji byl přinýtovaný výrobní štítek s VINem. Původní majitel na mě vozík odhlásil. Jenže ouha, zjistil sem, po dojezdu domů, že štítek se z oje uklepal, zbyla po něm jen základovka na oji , samozřejmě jsem byl z následné evidenční kontroly vyhozen. Otázka co teď s tím? Jak se toto řeší? Na fotce je vidět místo kde býval výrobní štítek.
Poradim z vlastnej skúsenosti z STK 1.10.2014 z vozikom Sport Jacht Praha ,na ktorom som amatersky vyrábal nadstavbu.Vozík min.10x bez problemov absolvoval kontrolu ,ale teraz ma technik STK vyradil temert doživotne ,lebo mu nepostačovalo hlinikové nanitované VINko na tom istom mieste ako vy -tvrdil ,že musí byt "vyrazené" na oji, nie nanitovné .Závadu označil ako závažnú a tým bol vozík v systeme STK Dekra vyradený na slovensku ! Bol som na policajnom oddelení ,ktore kontroluje VIN a tam mi potvrdili ,že za cca 350Eur miVIN úradne doplnia ! Policajt bol chvalabohu človek a poradil ,aby som si čislo Vin na ojo sám vyrazil na také miesto,kde som ho 25 rokov nikdy nehladal a nevedel som o tom.Urobil som to asi o 0,5m dozadu k spoju s nápravou a toto miesto vždy prekrývala drevená podlaha nádstavby ,ktorú som demonštatívne pri opakovanej kontrole mal rozobratú. Kontrolu som abslolvoval do 1 mesiaca s tým ,že po konzultácii s výrobcom podvozku som po 25 rokoch našiel číslo vyrazené i na oji. Miesto som pre tento akt vybrúsil od hrdze ,farby a číslice 6mm som zvýraznil kriedou .Technik na opak.kontrole moj objav oznámil aj kolegom a všetci sme sa tešili. Vy miesto po AL štítku zatrite farbou a blatom , Okrem toho si vymente plechovu značku 80km za reflexnú a skontrolujte vzdialemost mlhového svetla od brzdového min 100mm.
Neviem ,ako dokreslit do fotografie naklopeného vozíku ,ale je to presne priesečník oboch uhlopriečok drevenej doskovej podlahy -vidno tam 4 šroby M10 .Alebo je aj na prvom obr .kde je tesne pred korbou vidno AL nanitovaný štítok zhora .A ja som toto miesto posunul dozadu ,kde sa ojo pomocou šrobou M10 spája s nápravou .Dostanete sa tam po demonštratívnom rozobraní 3-4 dosiek podlahy .Schválne som to dal zhora a nie z boku ,aby to bolo pochopitelné ,že som to roky nevedel .Vy musíte takisto predstierat ,že o možnom vyrazenom Vinku ste sa dozvedeli až v teraz v servise výrobcu.Ak číslo dáte z boku ,neuveria vašim pohádkam ,že ste to nevideli. Doplnujem iba to ,že ojo v mieste vyrazenia treba tvrdo podložit ,aby reakcia nešla do pneumatiky ,ale do jokla ! Prácu si najprv skúste ,lebo to treba urobit iba jedným úderom z dovodu posunu razníka.Chýbajú vam odrazky spredu zboku? ,osvetlenie EVČ zásterky,mlhovka 80 nie je reflexka
Dobrý den i mě se zničil originální štítek tak jsem jej vyrazil na rám zhruba tak jak je na původním chci se zeptat jestli u těchto dělaných vozíků se musí dodělat mlhovka?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.