Nejste přihlášen/a.
Zdravim
Před pár dny jsem jel autem přes louku a bylo po dešti a mrholilo. Měl jsem problem vyjet louku i když jsem nebyl naložený,bez bahna , nebyla tak strmá (lehce svažitá louka) a jel po vyježděné stopě. Nakonec jsem to vyjel opatrně na jedničku , dvojku nebylo možné použít protože nedokázal jsem se tak rozjet!
Bylo by lepší pneumatiky podfouknout nebo by to nebylo nic platné?
Záleží na terénu (povrch, stoupání). Někdy je lepší na zpátečku (předohraby) a nebo¨se zadním náhonem na jedničku a ruční brzdou uzavírat diferák za cenu snížení výkonu (prý to u Š120 pomáhalo).
4x4 je nejlepší varianta no a hlavně k úspěšnému rozjetí a jízdě po takovém povrchu rozhodně neplatí, že když budu mít plnej plyn a kolo bude mít točky, že to vyjedu (spíš uklouznu bokem nebo se zahrabu).
doplněno 29.10.14 19:15:Diesle, já to zkoušel jen na Favoritu a zatím jsem neměl možnost zadohrabů. U rodiné čtyřkolky jde vypnout/připnout jen zadek a předohrab je stále, takže opět neodzkoušeno. Na předohrabu jsem opatrně mačkal nožní brzdu,ale když brzdí i zadní kola, tak to ztratí hrozně moc koní a spíš je to o spojku .
Gumídku na fiatu polském to fungovalo 100%,na citroenu BX (oředohrab,ručka na přední kola!) také,nyní na xantii nezkoušeno,nebyla příležitost! Tím že se TROCHU přibrzdí poháněná náprava ruční brzdou,je to jako uzávěrka diferenciálu,což jsi písnul! Na 105 jsem toto nepotřeboval,s new letními (tenkrát před cca10? roky) jela jako tank,sníh nesníh,i když jsem hrnul spodkem (při vyjíždění s podélného parkingu)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.