Nejste přihlášen/a.
Při akceleraci na dvojku motor nechce zrychlit - dusí se.
Asi jednička krátká a dvojka dlouhá. Motor nemá dostatečné otáčky a vy ho podtáčíte. Proto se mu nechce.
Nechte jedničku vytáčet déle do vyžších otáček, než děláte teď. Pak při přeřazení bude na začátku dvojky více otáček a při přidání plynu motor zrychlí, protože se bude pohybovat na křivce ideálního poměru kroutícího momentu a výkonu.
doplněno 17.10.14 11:52:Základem je vždy napsat motorizaci.
Okouknul bych MAP popř. MAF senzor. Pokud se tomu šlápne v podotáčkách a nechce to jet, tak je něco špatně s kontrolou "váhy vzduchu". Nebo spuchřelé hadičky podtlaku.
Regulace předstihu, špatné svíčky,tlak paliva (filtr měněn kdy?).
Hubasi-vysvětlete Vaše tvrzení.Je logické že když 1°je OK,3 a další ° taky tak je závada ve stylu jízdy .Na mém pkd bych se rozjížděl na dvojáka s menším plynem,tak to dělá totéž a není to závada auta ale chyba mezičlánku-řidiče.
Nepřipadá mi pravděpodobné, že by tazatel neuměl řadit mezi 1-2 a zbylé rychlosti řadil vpohodě. I kdybych připustil tuto možnost, tak i když mírně podtočíte dvojku, tak pořád akcelerujete rychleji než na trojku v "o něco" vyšších otáčkách.
Záleží na verzi motoru - je to 1.1 jednobod, čtyřbod, nebo stará 0,9? K věcem již popsaným - může být ucpaný katalyzátor, ten u Seicenta hodně odchází, zaprasená škrtící klapka, ucpaný vzduchový filtr. Dělá to jen na 2. nebo i na vyšší rychlosti? Osobně mám Seicento Sporting 1.1 a na všechny kvalty je to až nečekaně živé auto.
Zajeďte na emise - pokud nebudou v normě, je někde chyba - jet do servisu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.