Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny a budu rád když se někdo ozve kdo vyřešil uchycení konce lanka (bowdenu) ovládání kapoty motoru u š. Favorit. Naletovaná koncovka lanka "prolezla" plastovou páčkou a čep,který to měl držet vypadnul a ani jsem ho nenalezl. Děkuji předem za každou dobrou radu. Olin
Nevím, zda to půjde použít v tomto případě, ale u páček brzd jízdního kola v dobách, kdy se nedalo nic sehnat, jsme tento problém řešili tím pomocí svorky z elektrikářské čokolády. Lanko se protáhlo skrz páčku (bylo nutno udělat dírku) a na vzniklý volný konec se nasunula a přišroubovala svorka. Ta byla dostatečně malá na to, aby nepřekážela při použití. Nevím, zda je to jasné z mého popisu...
doplněno 02.10.14 16:37:Heuréka, našel jsem fotku. Šlo by to takto?
na pionýru se to u plynovýho heftu řešilo rozkleplou matičkou, když se lanko roztřepilo tak se zkratil bowden, odštíplo roztřepení a rozbušila na konec matička. Pak se do levé zatáčky mnohdy přidával "sám" plyn
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.