Nejste přihlášen/a.
Nechte kdekoli udělat klíč u lepšího zámečníka. Měl by si umět poradit s vyjmutím čipu a vložením do nového klíče. Ve značkovém servisu vám klíč objednají na základě znalosti pinu, nebude to hned a finančně se prohnete. Prostě to chce vyrobit nový klíč, aby šlo startovat a čip připevnit v blízkosti klíče, aby se deaktivoval imobilizer.
doplněno 18.08.14 20:43:Opely toho ročníku ještě měly kovovou planžetu zalitou v plastu. Až po faceliftu v roce 1999 začali dávat klíče uvnitř s vysílačem DO. U těch už se to dá vyměnit, jak píšete.
Nevím jak u Vašeho auta, ale u škodovky je to jednoduché, necáte si vyfrézovat novou planžetu a čip si vyndáte ze starého Do a dáte do nového a nemusí se pak už nic kodovat. Po nouzový režim postačí podní část klíče s planžetou a k tomu ten čip immo, doma bych to pak dodělal
doplněno 18.08.14 20:56:Nevím, jaký má tazatel klíč, ani jak přesně je to u Opla, každopádně přinejhorším vyměnit ten spodek s kusem plastu a čip provizorně přilepit izolačkou a doma to pak dodělat s tím vrškem. Pokud má origo protikus k tomu zalitýmu, tak b případě nového spodku s planžetou stačí přendat čip a zacvaknout "starý"vršek a je to OK.
doplněno 18.08.14 20:58:na škodovku tento starý
a tento nový
jdou rozebrat, klíče bez DO asi rozebrat nejdou
ale jak říkám, je to škodovka, opel to má možná jinak?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.