Nejste přihlášen/a.
Mám ještě jeden dotaz ohledně mé jedničkové felicie 1.3 jednobod. (monomotronic), když seřizuju ventily točím kolem dopředu a čekám až budou ventily ve střihu, ale když ten moment střihu přejedu, tak pak pootočím kolem zpátky, abych se dostal přesně na ten střih. Je to tak dobře, že točím kolem zpět, když přejedu ten střih, nebo mám kolem točit pořád dopředu a udělat celý ten cyklus než zase dojedu na ten střih ventilů, který potřebuji?
K vůli vůlím toč celý cyklus znovu. Možná ti někdo poradí opak, ale já to dělám pečlivě. Vy..er se na nějakéj střih, kdy je vačka natočená jedna o 90° na jednu stranu a druhá na 90° na druhou stranu (má to výhodu, že uděláš 2 naráz, ale přesnost mizerná) a dělej každej ventil extra, kdy natočíš vačku proti zdvihátku o 180° (neboli výstupek vačky je na opačném konci, než se dotýká zdvihátko - to se dotýká na opačné straně spodní hrany, která je 100% i přes nepřesnost natočení stále rovná a nemůže projevit nepřesnost, že by zdvihátko mírně začínala zdvihat jako v případě střihu při natočení 90°.
Pokud nechápeš, tak bohužel. Ale je to nejlepší profi postup.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.