Nejste přihlášen/a.
U karbecu (do roku 93) jsem měl kontrolku rezervy na 8 litrů (když pomrkávala za jízdy, tak jsem vynuloval dení počitadlo) a ujel jsem do úplného zdechnutí cca 110km. Díky AC pumpě už bylo ke konci poznat, že neudržívolnoběh, ale při zvýšených otáčkách stále pumpa čerpala i zbytky (ona tedy spíš prskala do hadic palivo).
AC pumpa je poháněná vačkovou hřídelí a tak dopravuje palivo v závislosti an otáčkách motoru.
U SPi jednobodu je to asi těch 5 litrů a nesmí se zde vyjet nádrž do sucha díky palivovému čerpadlu, které je elektrické a je v nádrži jako ponorné. Chladí se protékajícím palivem a běh naprázdno ho zničí.
doplněno 06.08.14 20:44:Nechci rejpat, ale na výpary to neujede ani metr...
Ahoj. Tak ta moje řachna, to má nějak podobně. Naštěstí je stará a nemá to čerpadýlko v nádrži. Asi by bylo furt vyčuzený. Každou chvíli dojíždím na výpary. Proto mám v kufru nálevku a 5l kanystr. Asi je moc náročné, se včas zastavit u čerpačky. Proto si dolejvám jen půlku a mám to tak na dvakrát. Někdy. Letos 3 x. Tohle neděláte nikdo, že?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.