Nejste přihlášen/a.
Pomuzete někdo vyresit zahadu...mam zachovalou Babetu 207 která po zahrati cca 4KM chcipne. po vychladnuti na první nadlabnuti frci... Uz sem vymenil veskery elektro krom civky(muze to delat ta?)...cistil karbec , seridil predstih. napada me ještě pistni krouzek...ze se po zahrati roztahne valec a pist neudrzi tlak...jenze vykon se před chcipnutim nesnizuje...paradne tahne... Mate někdo podobnou zkušenost...napad? Diky
Pístním kroužkem to bezpečně nebude. Jak píše bambula, mohlo by být zapalováním, teplem se může něco s nim dít. Ještě mne napadlo odvzdušnění nádrže nebo něco s přívodcem paliva, při zastavení doteče a po nějaké době zase nestačí. Zkuste jet s povoleným víčkem.
Já jsem jednou řešil něco podobného, když se ohřálo, chcíplo. Po delší anabázi jsem zjistil, že drátek ze zapalovací cívky statoru se dotýkal čepu kliky, ale jen když se motor pořádně ohřál, ten drátek fungoval jako bimetal a teplem se prohnul a zkratoval prošoupanou izolaci o čep. To si ale nemyslím že bude u Babety, píši jen jako kuriozitu. Říkám tomu chocholoušci a někdy je to síla kolem jaké blbosti člověk bádá.
Mimochodem, jakou máte svíčku? ta také někdy přestává fungovat při zahřátí. Ta stará 207 bude mít pěkně vyklepaný kominek u karburátoru a potom je motor bohatý a ničí svíčky.
Diky...No ona je Babeta Stara vekem ale ne uzivanim...Mel ji tchan leta zavrenou v dilne a nejezdil...ma nalitano sotva 5tis. takze kominek tak hroznej nebude...Delo se, ze byl spatne nastaveny predstih,smes se nespalila a svicka byla mokra...ale jiz ok. zkusim vymenit civku jak pise kolega a kdyz nic, pujde ze skaly
podobný problém jsem řešil u čz když jsem s ní jezdil pomalu do kopce po poli tak jak se nestíhala kloudně chladit a dost se přehřívala tak se v karbecu udělala asi teplem bublinka a byl problém protože motor chcípl a nikdo to nerozhejbal dřív než motor uplně vychladnul a tak jsem pod karbec dal celkem 3 papírové těsnění a od té doby naprostá spokojenost. Ale zdá se mě to divný protože u babetty je kolínko od karbecu a to by dělat nemělo.
Rozhodně se zaměřit na svíčku. Jakmile se "uchčije", dost pravděpodobně se zničí izolátor. Brácha na 2taktní závodní motorce to řeší pořád - dělá to ten dnešní benzín s lihem. Čím dýl je v nádrži, tím hůř. Je také silně korozivní a kyselý. Poděkujme lihové lobby.
Kdyby jen líh, jsou v tom i nějaké další biosrágory. Takto vypadál karburátor při dlouhém odstavení.
Zastřelit zákonodárce kteří zavinili je málo. Čtvrtil bych je veřejně mezi silnými Superbiky na náměsti obsazeném motoristy, pro výstrahu dalším generacím papalášů. Středověké právo mívalo něco do sebe.
Nesvadel bych to na papalase, naopak zakonem se pokutujou a zaviraj stanice kde se pohonne hmoty pancujou. Je to o lidech a ekonomicky situaci v tehle zemi...Kazdej z tehle hajzlu chce zbohatnout a dopady je nezajimaj. Je to stejny jak afera s lihem v alkoholu...Bral sem naftu do auta na jedne nejmenovane pumpe (v Praze K Cervenemu Dvoru 24) cca 2 roky. Byla relativne lacina a ke vsemu vystavili slevovou kartu na 5% z kazde castky pri platbe cash. Po tehle dvou letech me jednoho krasnyho dne nechalo auto uprostred D1 i s detma...Ucpane palivove cesty od nadrze az po vstrik. cerpadlo...Nastesti nas nic nesestrelilo...ale oprava vysla na 4tis...preberte si to samy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.