Nejste přihlášen/a.
měl bych dotaz,když na volnoběh je vidět bilý kouř i bez sytiče,je to špatným nastavením motoru?motor má cca 78 tis jen,nové rozvody a komplet přetěsněný,a takle to nekouřilo až poslední dobou,diky za radu.viz video
Nájezd je OK, ale lil se tam Fridex Stabil (čirá nebo nažloutlá kapalina). U Favoritů silně ničí hlavy a žere těsnění. Pak se lil U Fav 1990 a vejš Fridex G48 modrozelený pro hliníkové motory.
Problém bude buď vyžrané těsnění (ta kapalina se musí měnit co 3 roky, jinak dělá tohle, krom toho, že ztratí inhybitopry koroze a další prvky přísad).
Ovšem tak zas bíle to nečadí. Možná poladit bohatost směsi, předstih.
Svíčky nové a okouknout celé zapalování (nejlépe vyměnit celé - kabely,svíčky,palec + víčko,cívku,kondík).
Díly jen Tesla a Hannhart Morkovice (ve znaku HM - kvalita jako origo PAL Kroměříž) - zbytek šmejdy a nedoporučuji.
doplněno 02.08.14 21:43:Opal svíček vypadá jak?
Rozvody a přetěsnění se dělali před 8 tis km,svíčky Brisk,kabely,komplet repasovaný rozdělovač z originál dílů PAL,cívka nová,i kondík nový.Zítra nafotím.
Tak asi poladit směs,na sytič to kouří bíle dost a je zdálo se mi,že jsem citíl přepálený benzín,nebo tak něco.Vhledem,že to kouří i při teplém počasí,tak asi moc směs.Ale jinak motor šlape bez problému,tlak motoru měřili ze zajímavosti na Stka prý velmi dobrý.
No jo ale 120cítky měli železnou hlavu tam problém s fridexem nebyl ale těsnění by prasklé být mohlo voda se nestrácí?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.