Nejste přihlášen/a.
Budu mít Jawa Betka - ano, čína ale o to tu nejde. Chtěl bych si tam dát nový budíky i s otáčkoměrem. Je to 4takt CDI - motor v licenci Honda. Je to 6V verze - takže buď bych dal 6V budíky nebo bych to přestavěl na 12V to by se ještě uvidělo. V tom taky problém nevidím ale je to moje první "motorka" s CDI, takže nevím na co bych ten otáčkoměr měl chytit. U auta to mam na cívku. Ale u tohohle nevim. Když dam i jiný tachometr, tak bude proměřovat, že? Dá se to nějak kalibrovat? Obrázek pro ilustraci:
doplněno 25.07.14 20:34:Tento motor je třeba v pitbike.
Kentoya Twin Cup je prakticky shodná s Betkou, až tedy na vybavení. Kentoya má tacho a obrátkoměr a domnívám se, že je to přesně co potřebuješ. Zítra nebo v dohledné době až se dostanu ke skeneru okopíruji a dám sem zapojení el. instalace a obrázek těch budiků.
Jinak tedy měl jsem v ruce nějaké elektrické obrátkoměry a ty se zapojovaly k zapalovací cívce. Domá Také se prodávají digitální obrátkoměry které se zapojí jen omotáním drátku kolem zapalovacího kabelu ke svíčce. Já to používám na seřízování motoru.
Tak bohužel, schema mám jen pro starší provedení bez obrátkoměru.
Přístroje zde: moto.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.