Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Palivové čerpadlo felicia 1,3 MPI-jaké?

Od: cupakabra* odpovědí: 10 změna:

Zdravím.Prosím Vás o radu.Odchází mi palivové čerpadlo a na aukru jsem našel jedno a podle prodejce je i na felicii 1,3 mpi,ale oproti mojemu stávajícímu má vizuálně ty trny na hadice trochu v jinačí poloze.Myslíte si,že bych ho mohl použít?Jde o to,aby mi tam pasovalo a davalo tuším potřebné 3 bary... Je to zpusobené jen jinačím výrobcem?První obrázek je z aukra a druhý je moje stávající čerpadlo.Předem díky za radu.


 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

novada*

2x

Neni lepší si zajet na vrakáč? - určitě by se tam nějaké to čerpadlo našlo nebo by se měl dát přehodit vršek, protože čerpadlo je toto lztuning.cz/... . To okolo je jen "košík"a držák s plovákem. Čili, by s těma hadicema neměl být problém, jsou jen dál od sebe. Stejně bych radši koupil originál čerpadlo.

cupakabra*

díky za reakci a typ.Já to ještě neměl rozebrané a vnímal jsme to jako celek.Takže teď myslím,že by mi stačilo jen to samotné čerpadlo-tedy vložka.Tady v obchodě za to chtějí 560,-kč za dovoz.Jinak na vrakáči občas něco kupuju,ale jen něco.Toto jsme chtěl nové -abych to za týden nemusel shánět znova.No a uplně nové a originální-tedy celý ten bazmek je s cenou asi na 75% ceny mého vozu,tak to vůbec...

PS:jsem netušil že ty kontakty od elektriky jsou jen tak v nádrži...Můj bože

novada*

No, taky jsem koukal, že jsou kontakty jen tak v benzinu :D . Jestli chcete kupovat dovoz, tak nemusí být vždy tak kvalitní. Můžete si zadělat na problémy a pokud jde o čerpadlo, tak tomu bych věnoval větší pozornost - kvalita těsnění, zpracování . Přeci jen je to v nádrži pod hladinou. Je to jen na vás. Já osobně bych to koupil na vrakáči. Je to věc, která se tolik nekazí. Když nepůjde, zajdu vrátit. Nebo je tu možnost sehnat jetý čerpadlo na inzerát - cena 400 - 500. Rozhodně bych se vyhnul firmě VIKA. Mam od nich čidla a zatim dobrý ale koupil jsem od nich podložku pod karburátor a byla tak špatná, že jsem nenastartoval.

fik

To že to za týden nepůjde se právě může stát u toho nekvalitního dovozu,pokud je to něco bezejmeného,vika,aq nebo něco podobně extra podezřele levnýho tak tam se životnost může počítat klidně na týdny

Opravoval jsem kamarádovi mechanizmus řazení na feldě a říkal jsem mu at se na to vika vykašle,neposlechl,za měsíc se mu to na křižovatce rozsypalo

Sehnat originál jenom ten vnitřek,nebo aspoň nějakou kvalitní druhovýrobu

Ty kontakty v benzínu taky mě to přijde divný,ale nevím o případu kdy by to začalo samo hořet,takže asi to je konstrukčně zvládnuté

novada*

Přesně tak. Ty kontakty vůbec nevadí, dokud to nehodí jiskru tak v pohodě. :D. Jinak mechanismus řazení - to divné táhlo stou vaničkou. Nechápu co je to za vynález. Dost často se to prostě "zadře" a musí se to promazat a nebo repas. Jinak je nejlepší nesmrtelný táhlo z favorita.

fik

Asi je to nějak ošéfovaný aby to jiskru nehodilo,nevím ale myslím si že v evropských zkušebnách by to neprošlo pokud by to bylo nebezpečný

Mechanismus řazení na feldě je celkově dost divný vynález,pořádně to nevydrží ani coby originál,natož ten nejhorší kšunt co jde sehnat

To palivový čerpadlo bych možná vážně zkusil vrakoviště,tam máš originál za 300 a tohle není věc co by moc odcházela,jsem tam sehnal alternátor za 150kč a maká do dnes bez problému

 

gumidek*

2x

Na obrázku máte čerpadlo SPi pro jednobodové systémy Monotronic.

Potřebujete MPi čerpadlo či jen samotný motorek pro systém Simos 2P (davá větší tlak).

skoda-dily.cz/...

skoda-dily.cz/...

Ten samotný motorek, kde je sítko jakoby ve tvaru koláče na 4 díly a zboku o dna trubička, tak to je na 100% pro BMM tedy SPi jednobody (MPi NE)

Spi motorek lztuning.cz/...

doplněno 29.06.14 19:06:

Tohle je motorek/čerpadlo pro MPi

doplněno 29.06.14 19:16:

Tady se to řešilo:

poradte.cz/...

novada*

Aha, tak sorry, že jsem poradil blbě. Myslel jsem, že to sítko se dá sundat a zbytek je stejný

gumidek*

Sítko je součástí a sundává se dost blbě. Já ho zdělával jen jednou, když jsem tam měl nějaké nečistoty z nádrže.

Škodovka u prvních MPi používala asi rok čerpadla SPi, ale pak montovala ty s vyžším tlakem. Dají až 5 barů. Ta SPi čerpadla byla na hranici použitelnosti pro vícebod a pro 1.6 už byla vysloveně nevhodná.

Jen bych ještě poradil zakoupit originál či něco kvalitního. bez čerpadla je auto ochromeno a stane se nepojízdným vrakem. Nedávno mi kleklo trafo zapalování u SPi (BMM) a je to fakt nepříjemný pocit, když není náhradní dil a je člověk někde na cestě.

 

cupakabra*

no díky ogaři za všechny přízpěvky.Ještě to musím do rána všechno zvážit.Je otázkou jestli je větší riziko koupit dovoz a nebo XX let používané čerpadlo.Riziko je asi obdobné.Jako je fakt,že bych byl nejraději,kdyby se mi podařilo narazit na vrakáči na nějaké originál škodovácké z nějaké bouračky r.v 2001 Asi bych si měl kdyžtak sebou vzít na vrakáč můj manometr ,abych tam nemusel opakovaně

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]