Nejste přihlášen/a.
Kontroloval jsem stav zapalovacích svíček (Honda, nedávno měněné orig. svíčky NGK, motor D14A2, stáří 19 let) a s překvapením jsem zjistil, že jedna svíčka má zaolejovaný prostor nad těsnícím kroužkem. viz ilustrativní foto s vyznačením místa, kde se objevil olej. Ostatní svíčky v pořádku. Všechny mají kvalitní elektrody a izolátor.
Nadměrný únik oleje nepozoruji.
Je mi jasné, že za to může asi netěsnost kolem hlav válců, ale zajímá mne, jak je tato závad významná. Je nutné brzy nechat udělat kontrolu těsnění a jeho výměnu, nebo se s tím může ještě nějakou dobu jezdit bez významného rizika?
Nepostačí tu svíčku více utáhnout než je zvykem?
Děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.