Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Když jsem chtěl odjet dnes po půl třetí z práce,tak se mi asi třikrát nepodařilo nastartovat motor. Startér sem nechával točit pokaždé snad 10sekund,ale motor neměl vůbec snahu chytnout až na počtvrtý chytl jako by nic. Čím to mohlo být? Potom už motor zase chytal normálně (už ohřátej).
doplněno 10.06.14 22:15:Ještě dodám že auto mám ubrblanej volnoběh a plavou otáčky...napadl mě snímač otáček,ale nevím jestli by tohle dělal
svíčky,kabely nový
doplněno 10.06.14 22:16:A je to Opel Astra 1.6 8v 55kw (X16SZR)
Podle mne se Ti normálně odpařil benzín a neměl jsi natlakované palivové potrubí. Asi,zdůrazňuji asi by to chtělo chvíli se startem chvíli, se zapnutým klíčkem (rozsvícené kontrolky-nestartovat), a počkat až čerpadlo paliva po zapnutí klíčku znovu natlakuje...jde cca o 10 vteřin.Bude to tím vedrem. Kolik stupňů jsi měl v autě když jsi k němu po práci přišel? Tipuji,že to bylo pěkně rozpálené a o kapotu by ses spálil
No tak to neklapne...u tohoto auta začíná čerpadlo tlačit až při startování,což sem dřív ani nevěděl
V autě bylo pěkný vedro,skoro sem se nemohl nadechnout :D
Tose ti jen zdá.Čerpadlo začně běžet na cca 5 vteřin při zapnutí klíčku a u některých vozů je to i slyšet. Když nezačneš startovat,čerpadlo vypne. Je to celkem logické - přeci se nebude namáhat baterka a točit motorem a čekat,až přiteče z nádrže benzin. Proto je ona rada dobrá - v těch vedrech dvakrát,třikrát jen na zapnout bez startování a pak to zkusit.
já vím že snad na každým autě to čerpadlo vrčí i před startem,ale někde sem četl že u tohoto auta ne,příjde mi to taky divný,zkusím někoho poprosit aby otočil klíčkem a budu poslouchat u nádrže
Nehodlám sice odporovat teorii odpařeného benzínu (měl jsem několik karburátorových a jeden vícebodový vstřik (nepočítaje předkomůrkové D) ale ani u jednoho venkovní teplota neměla vliva na start!U karbeců bych se moc nedivil ale u vstřikování mi to přijde jako blbost.spíše bych bral závadu v dopravě paliva-špatné čerpadlo,přisávání vzduch atd.
Nechal bych si změřit tlak čerpadla. odpojit přívod u motoru, vrazit tam T kus odbočku, připojit na druhý konec (vstřikovací lištu) a z odbočky tčka na tlakoměr do 5-6bar.
Může se stát, že čerpadlo není schopno dát dostatečný tlak, nebo neudrží benzín a ten padá do nádrže zpět a dlouho trvá odvzdušnění a natlakování,apod...
Pak brmlá volnoběh, moc dobře to nejede (výkon) a blbě to startuje až to nenastartuje vůbec (nenasaje palivo).
Nebo netěsné hadice či potrubí paliva.
čerpadlo by mělo u tohoto motoru dávat jen tlak: 0.75 (BAR) ale změřit to můžu nechat,vlastně to můžu změřit i doma
Koupil sem zatím aspoň palivovej filtr,teď jen počkám až nebudou tak horký dny,v tom vedru se mi nechce
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.