Nejste přihlášen/a.
Procházel jsem si zde pár témat, zabývajících se problematikou naturalu 98. Bohužel jsem odpověď na svou otázku nenašel. Jde o to, že jsem do svého FA nabral " z hecu" natural 98. Je to karbec. Jak to tak znam, tak u spousty aut to výkon přidalo. Mě ho to spíše ubralo, ale když sem přijel na křižovatku, tak jsem myslel, že mi vypad motor - vůbec nebyl slyšet, jede to tak jemně, v nízkých otáčkách ten motor neni slyšet vůbec - možná je to nějaký zažitý efekt, protože když jezdim na 95tku tak to dělá rachot ale zdá se mi, že to jede více, že to víc táhne ale zase to hodně vibruje. Je mi úplně jasný, že tento motor (136 -0,4mm) nevyužije potenciál naturalu 98 ale výkon by "měl" více méně zůstat stejný. Takže buď je to divný, a nebo je ten 98 nekvalitní. Tankuji na Avanti - dost často. Jednou jsem vzal 95tku a nejelo to. Po dotankování jinde to začlo zase jet normálně. Čím to může být? - musí se předělávat předstih?
Moje zkušenost s 98 - mnohem tišší a pravidelnější chod, jinak spotřeba a výkon stejná. Asi to bude motor od motoru.
No, je to úžasný, vůbec nemam pocit, že sedim ve fáčku, je to spíš jak ve fábii :D . Je to tichý no. Výkon - menší, ale to může být způsobeno třeba zaneseným víčkem rozdělovače, teplotou okolního vzduchu při nasávání atp. Můj engine dost trpí na to víčko. Dá se na to jezdit delší dobu? - aby mi nezhořely ventily!
Že je to motor od motoru zásadně nechápu. Muže to někdo zdůvodnit? Není to jen domnělý dojem řidiče. Motor od motoru stejného typu a stejně seřízen, by to mohl být snad jen z důvodů rozdílného stupně opotřebení jiného motoru téhož typu. Při změně použitého oktanového čísla, vyžaduje motor patřičné seřízení, hlavně předzápalu. - miro
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.