Nejste přihlášen/a.
Jen malé rozšíření pozatků: Žádné OKO se nerosvěcuje! Princip je založen na měření hustoty elektrolytu: Zpravidla jsou tam dvě kuličky (červená odpovídající svojí hmotností hustotě elektrolytu při vybitém akumulátoru cca 1,14g/cm2 a méně - zelená odpovídající hustotě elektrolytu pro akumulátor nabitý to je 1,28g/cm2) Podle toho, která kulička vyplave do zorného pole (tzv. OKA) je vidět příslušná barva kuličky, která indikuje hustotu elektrolytu , potažmo stav nabití akumulátoru.
Zdravím -miro
Těžko radit, změřit někde kapacitu, nepíšete stáří, pokud nejde nabít, vyhodit do šrotu. Nebo zapojte žárovku do světlomětu s udanými W a jak dlouho vydrží svítit.
zkontroloval bych hladinu elektrolitu, (i u bezudržbové) přpadně dolít destilovaou vodou bude-li to možné odzátkovat
Zde doplňuji, že indikátor nabití nemusím správně pracovat (jak jsem jeho funkci uvedl v mém předchozím příspěvku), když je nízká hladina elektrolytu. - miro
Klidně nabíjejte dál. Nabíjecí proud bývá zprvu kolem 2,pak klesna cca na 1 ampér a postupně se snižuje a až je baterie nabitá,nebere už nic. Pokud má baterie kapacitu např 45 ampérhodin,tak tam logicky musíte cpát průměrný 1 ampét 45 hodin. Do té doby klídek a když se za dva dny nepodaří,tak něco řešit.
Na ty 2A jste přišel jak? Ano, u nabíječky s výstupním proudem 2A bude nabíjet 2A, ale nikdo neví jakou nabíječku má, dnes se snad nabíječky s tak nízkým proudem skoro neprodávají (a na autobaterky vlastně téměř ani nevyráběly).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.