Nejste přihlášen/a.
Dobrý den rádcové,
chtěl bych se optat zdejších mechaniků odborníků. Mám ponorné palivové čerpadlo na Favorita/Golf III. Jsou ale použitá a já jen vím, že jsem je demontoval z aut a jejich stav posuzuji dle těch aut a počtu najetých/natočených km. Čerpadla jsou nerozebiratelná a to je ono úskalí.
Jejich stav co se týče elektromotorků bych posoudil dle stavu komutátorku a uhlíků. Takto to nelze.
Dotaz zní, jak efektivni čerpadla otestovat a posoudit jejich stav, abych se vyhnul problému, že mi po cestě někde 100km od domova vypoví službu (to bych opravdu nerad, nicméně kupovat dlaší fungl nové zbytečně nechci...zatím).
Dá se stav poznat dle zvuku či jinak? Jak poznám čerpadlo, které pomalu a rychle končí?
Případnou výměnu mám stíženou, jelikož Favorit s karbem má malý poklop na plovák a Favorit s SPi má velký otvor pod zadními sedadli a já mám Skelet z Favorita 1991 karb a pozvolna dělám předělávku na SPi (takový pokus a moje rozšíření znalostí s užitím SPi systému). Takže bez demontáže celé nádrže čerpadlo nevyměním a proto tam potřebuji dát to čerpadlo lepší z těch, co mám a k vůli tomu je potřebuji zdiagnostikovat bez rozebrání (opět připomínám, že má víka zalisovaná zplácnutím celého okraje obvodu a tak jsou nerozebiratelná).
Jak tedy poznat silně opotřebené a jak dobrá? Díky předem za smysluplné rady
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.