Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Spínací skříňka felda

Od: fik odpovědí: 9 změna:

Ahoj mám problém se spínací skříňkou na feldě na 1,3 MPi,oboustranný klíč.dostane se do polohy 1 kdy svítí kontrolky ale je zaseklá a nedostane se už nijak do polohy 2 pro nastartování..dá se to nějak rozchodit?..nová je pěkná pálka a ještě nakódování immo

Díky moc

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Chce to rozdělat a zjistit, jestli se zasekává část s klíčem, nebo spodní část (s kontakty).

Do imobilizéru se sahat vůbec nemusí, ten je na části pro klíč nacvaknut a jde předělat na jakoukoliv jinou spínačku.

doplněno 27.05.14 15:09:

klíč se dá rozdělat a čip imobilizéru přendat do druhého klíče.

fik

A co klíč,pokud koupím jinou spínačku tak budou i jiné klíče

 


0x

já bych to nejdřív rozebral a sundal ze spínací skřínky tu elektrickou část možná je v háji jen ta to by pak stačilo koupit jen ten el. oříšek a přehodit

pokud by přeci jen byla v háji celá spínačka tak jinou a bude problém s immem já to minule řešil sundáním toho immo kroužku ze spínačky a prostrčením a uchycením původního klíče skrz tento kroužek pak sem to celý schoval pod palubovku a majitel felda vozu vesele jezdí na nový klíč

 

fik

Tak byla to ta elektro část,ovšem po smontování zpět mi nejde zamykání volantu,když se vytáhne klíč,neozve se cvaknutí a volantem jde i bez klíče volně otáčet.čím by to mohlo být?..nemůže to být třeba nebezpečné aby se ta západka neuvolnila za jízdy a nezamkla mi volant

gumidek*

Těsně za vstupním otvorem je velmi křehký plast na který tlačí silně pružina s kuličkou.

Jednou se mi stalo, že to prasklo, zbytky spadaly nay konec zámku a díky tomu klíč nešel zcela zasunout a tak jsem neodemkl volant a ani nenastartoval (tedy odtah na laně nemožný).

Naštěstí vozím nářadí a tak jsem si spínačku demontoval s volantové tyče (ten trhací šroub jsem měl neutrhlí, aby to šlo v nozi povolit a moc se mi to hodilo ).

Pokud jde klíčem nějak otočit a pak už ne, tak jsou vzpříčené kontakty v tom spodním kontaktovém oříšku. Doporučuji jedině FAB a nic jiného, byt to stojí pálku.

Pokud to necvakne ppo vytažení klíčku, tak bych skusil klíček vytáhnout rychleji...

Ale pozor, pokud se zámkem otočilo o 180°, dostal se zpátky na 0 polohu, tak to sice funguje, ale volant to zamykat nikdy nebude. Je potřeba vymontovat opět ten kontaktový oříšek, otočit klíčem o 180° a pak dát oříšek zpět. Pozor na to, že to po každém takovém otočení na dorazu zadrhne a je potřeba otočit o 190° a opatrně zpět a až pak dávat ten kontaktový ořech.

To je tvůj problém. Otočil sis to . Málo kdo to zná, pokud není Škodovkář

doplněno 27.05.14 19:04:

Co se týče Immo, tak to správně napsal Miki. Kolem spínačky je jen odnímatelná snímací cívka a v klíči je demontovatelný transpondér a dá se nasadit do jiného klíče bez problému, pokud není klíč zataven a je rozebíratelný jako u klíčů s žárovičkou.

doplněno 27.05.14 19:10:

A bacha na popletení kontaktu pro kontrolku poruchy brzd - poloha klíče start jako test konrolky brzd ( ! )

s kontaktem startéru. Kontakt startéru je silnější než kontakt pro test žárovičky. Ono to fungovat bude, dokud spoušteč po čase kontakt neopálí. Pak to nebude startovat, tak nesplést!

Kontak testu žárovičky ( ! ) je uprostřed oříšku a silové kontakty startéru jsou po obvodu hned na kraji s kontakty 30 a 15, tak nepoplést a raději okouknout.

Při pomalém otáčení klíčku z polohy 2 (kontrolky svítí) do polohy start musí nejprve svítit kontrolka poruchy brzd a až pak musí vrčet startér. Takto je to zapojeno správně. Klíčkem se musí točit velmi pomalu a z citem. Jinak se to rožne naráz a nepoznáš to, zda je to správně propojené.

Jinak ještě k imobilizéru. Jednotka immo za přístrojovkou se přes VAG spáruje s jednotkou ECU motoru a až pak se na immo učí transpondéry (klíče) . Pokud se mění jen spínačka, tak se vyloupne jen ten transpondér s klíčku a vloží se do klíčku nového.

doplněno 27.05.14 19:15:

Bez toho kontaktového oříšku se zámek může točit klidně o 360° až nekonečno furt dokola. Aretace je jen v kontaktovém oříšku vespodu. Ale poloha zamykání je jen v jedné polovině 180°.

Má to tu výhodu, že kdokoliv si takto může funkci zámku volantu vyřadit z činnosti, kdyby to chtěl

Ale tuším, že je to jen pro tyhle gravírované klíče HU66 (pofaceliftová Felda a VW a výše)

fik

Tomu říkám rada nad zlato,jsi borec gumídku. Bylo to vážně jen přetočené,teď už se volant zamyká

Kabely jsem přepojoval jeden po druhém přesně na stejná místa na novém oříšku,jeden po druhém velice pečlivě,snad nebude problém

gumidek*

Však to testni pozvolným otáčením na polohu start. Drátek s fastonem na kontrolku je podstatně tenčí a tuším černý.

... Hrozně rád bych sehnal nějakou opravnou sadu na tyhle spínačky nebo jen ten plastík ve tvaru "U", kterým se prostrkává hned u začátku klíč a onen plastík odtláčí kuličku s pérkem na zámek volantu... Mám dvě hezké spínačky, ale nezamykají

fik

Tak jsem to zusil podle tvojí rady a mělo by to být dobře,prvně se rozsvítila kontrolka brzd a těsně potom sepnul startér

Jinak ještě jednou dík,moc jsi mi pomohl

gumidek*

Rád jsem poradil . Nedávno jsem si s tím hrál. Chtěl jsem spínačku s klíči HU66 na Fávo

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]