Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám otázku mám vw golf 110kw a auto mi příjde, že v poslední době netáhne tak jak by mělo. Nepadá do nouzového režimu, nežere olej, turbo by nemělo mít vůli, při sešlápnutí plynu a podržení ahdice se tlakem nafoukne takže by tam tlak měl být.
Zkoušely sme to to napíchnout na diagnostiku, a neukazuje žádnou chybu. Napadlo mě zda by se projevil třeba špatný ventil egr, že by třeba byl ucpaný? že by náhle vůz neměl takový zrychlení a výkon? Vůz nemá ten tzv turbo efekt, navíc od 2500 ot slyším takový divný zvuk jakoby někde unikal vzduch jde to jen od spolujezdce slyšet
kdyby to pomohlo jde o GOlf TDI ARL. jinak hadice sme zkoumaly a nic, jak zjistit zda někde uniká tlak? ještě mě napadla váha vzduchu, že by udávala špatné hodnoty?
váha se dá oblbnout pomocí diody a zaslepenýho egr ventilu dieselpower.cz/... můžeš zkusit a pokud to pojede víš na čem si
tak sem měl vyndanou váhu a trochu sem jí podle jednoho návodu vyčistil, měl sem venku i vzducháč. A pak sem sundal hadici k EGR a čistil sem ho lehce zubním kartáčkem a jemným šmirglem jak je tam ta klapka, jelikož mi přišel pohyb z tuha a nedovírala se uplně asi. Ale všiml sem si, že pod EGR ventilem teče olej a je celej od oleje? Nemůže to být problém toho,,že to netáhne a slyším takový ten zvuk ofukování vzduchu někde?
Já jsem řešil podobný problém ( 1,9 TDI )a nebudu se rozepisovat o tom že jsme auto kompletně prozkoumali v servisu a nakonec to bylo tím že byl zanesený výfuk tak jsem to vzal na dálnici pořádně jsem to protáhl až do omezovače a potom ještě do kopců a ono to pomohlo. Dobré je to podržet třeba na trojku v kopci naplno a klidně 5km i více musí se to prostě vypálit
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.