Nejste přihlášen/a.
Zdravím Poslední půlrok mi moje Mazda ( 626 GF, r.v. 1997, 2.0-16V, 85 kW, kód motoru FS, naj.330 tkm) jede na volnoběh jen na tři válce. Zkusil jsem všechno, co si myslím, že by to mohlo být: vyčistit škrtící klapku, zkontrolovat váhu vzduchu, vyčistit volnoběžný ventil a obtokový kanál. Vše bez úspěchu. Když po nastartování vytáhnu zapalovací kabel z prvního válce, chod motoru se nezmění-jede na tři válce.Zkusil jsem prohodit kabely i svíčky-stále stejné. Bez ohledu na to, jaký je tam kabel, nebo svíčka, první válec prostě stávkuje. Když vytáhnu zapalovací kabel u jiných válců, chod se okamžitě změní.
Takže kabely a svíčky jsou v pořádku, jiskru hází, ale první válec nejede jak má.
Tož slovutní páni mechanici, prosím, poraďte co s tím
Všem díky za rady.
Tak pokračujte dál. Svíčku, kabel máte vyzkoušený, takže je na řadě zapalovací modul. To že jste kontroloval škrtící klapku a váhu, je sice hezké, ale když se na problémem zamyslíte, tak ten musí být s největší pravděpodobností na místě, které není společné pro všechny válce.
Také by bylo dobré změřit kompresi. Pokud je nějaký ventil na prvním válci na konci "svých sil" tak je možné, že komprese u volnoběžných otáček není to pravé co je potřeba pro zapálení směsi.
taky jsem řešil něco podobného a nakonec jsem koupil novou sadu kabelů a je to OK. Při podrobnější prohlídce probíjela koncovka kabelu u svíčky.
ještě bych se podíval zda je v pořádku víčko od rozdělovače, je možnost propálené cestičky pro daný válec.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.