Nejste přihlášen/a.
V první řadě bych prošel veškeré ukostření-hlavně AKB-motor-převodovka-kastle a potom prošel veškeré konektory,konektory min rozebrat a prostříknout kontoxem (třeba) a zase spojit,ukostření rozebrat,očistit od možné rzi stříknout kontoxem a opět smontovat!Toto vše můžete sám a téměř zadarmo! Pak bych šel na altik a dobíjení a změřit samovolné vybíjení!
doplněno 27.04.14 14:46:A to jako jak pomůže otevřené okno při žhavení?Trošku na hlavu,tak do toho servisu i kdyby to byl jediný v širokém okolí bych již nikdy nejel!
Pkd musít i v parném létě dlouho či vícekrát žhavit tak je něco špatné-to jste takto startil i dříve nebo se to stalo ze dne na den?Pkd ze dne ne den tak asi něco odešlo-vstřikovač,těsnění pod palici či samontná palice,nebo kruhy .
Stále tady nevidím odpověď, jestli auto při startování normálně točí a nechytne a nebo točí ztěžka a nebo netočí. Právě teď tady děláme starter, který taky nechtěl startovat a původně to vypadalo na baterku. Je to však starter a to tak vyběhaný, že se "přilepí" rotor na stator a tedy točí jak když chce a nemůže. Těch příčin může být více, od žhavičů , přes akumulátor až po starter. Dobrý mechanik by měl závadu identifikovat během několika minut. Píšete, že je auto po opravě. Tak tam už opravdu nejezděte a najděte jiného mechanika.
Já bych to viděl na zradu v el.stalaci (nabíjení,velký odběr atd).Na styrý vychozený ibize se špatnými tlaky ,v zimě při -10 a třetímžhavení měla baterka ještě dostatek síly minimálně na dalších 5-6 startů,včetně žhavení.Jak jsem psal výše-projít věškeré ukostření a konektory v motoru ale hlavně spoje AKB-kostra-motor -převodovka-kastle a taky starter,včetně kontaktů na baterce! Tam někde bych viděl zásadní problém!
PS blahé paměti pamatuji a nikdy (nebyl jsem řidič) jsem ani nepochopil,proč se na vojně u techniky bazírovalo na čistotě kontaktů baterií a svorek!Až do doby,kdy mně ibiza vypekla podobně jako Vás fordík.nakonec po asi dvou hodinách mudrování a zkoušení kde čeho jsem přišel na kontakty-vzal jsem je trochu smirkem a najednou starter točil jakoby měl motor vyrvat z kastle!
brr, co mají proboha se žhavením společného otevřená okna? a "druhý den" teda při startování startér normálně točí? Točí stále, ale motor nechce chytit?
1. vyměňte servis.
2. může to být spousta věcí od elektriky po mechanické věci - kostry, čidla, žhaviče, startér... = popiště přesně chování při startu, taky o jaký jde motor.
Píšete, že jste koupili novou baterku. Tak ta by mohla být tak z 80% nabitá, jenže vy jste ji asi vybili. Teď otázka. Jak dlouho jste ji po tom, co už netočila nabíjeli? Baterie, tedy správněji akumulátor se "vzpamatuje" třeba za hodinku a dá se s ním nastartovat, to ale neznamená, že má ke 100% kapacity. Vyždímaný akumulátor je vhodné nabíjet 24 hodin a to při teplotě cca 20°C. Při teplotách kolem nuly a pod nulou nenabijete nic.
Myslím, že se tu nedobereme žádného úspěchu. Chce to auto prohlídnout a zjistit, v čem je skutečná příčina toho špatného startu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.