Nejste přihlášen/a.
Renault Kango 1,4 osmiventil při průměrné jízdě motor všechny válce vypnou po dvou třech vteřinách se chod vrací do normálu, během 10 km třeba 5x, jindy během 100 km jednou prostě různě. Vyměněny svíčky za nové, kable nové, palivový filtr, netankováno, žádné jiné opravy nevedeny. V servise po přeměření žádná chyba nehlášena, lze odhadnout, který snímač neb konektor by mohl být původce. Děkuji za radu
problém bude nejspíš v zapalování-záleží jak jej máte vyrobené(nenapsal jste r.v.) takže bud klasika rozdělovač nebo zapal.lišta(cívka)-chce to opravdu jedno podruhém proměřit,očistit veškeré kontakty(konektory) a ošetřit např.Kontaktolem...ideálně by to chtělo někoho zběhlého v elektroinstalaci vzít s sebou do auta a počkat až se zase motor "zašprajcne" zastavit a měřit,ale vzhledem k tomu,že je to nahodile vždy na pár vteřin,bude to nějaká "kravinka" v podobě kontaktu...(i nové kabely mohou být seknuté-i první noc mohla řádit např. kuna)-zkuste tzv.mokrý test,kdy rozprašovačem s vodou při chodu motoru lehce ostříknete vysokonapětovou kabeláž(pokud je problémek,bude "jiskření")...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.