Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto nenastartuje - možnosti řešení

Od: asde odpovědí: 8 změna:

Ahoj, dnes jsem přišel k autu a chtěl dálkovým otevřít auto a nic se nestalo, myslel jsem, že jsou vybité baterky v klíči. Odemkl jsem tedy auto klasicky a při otočení klíčkem v zapalování se nic nestalo... startér netočil, ikony se nerozsvítily, světla nefungují.

Pravdědopodobně je tedy špatná baterie, je stará tuším 5 let. Jak mám postupovat? Mám baterii zkusit dobít nebo pomocí druhého auta startovacími kabely nastartovat? Potřebuji v neděli jet do jižních Čech a budu mít po dobití (nebo nastartování kabely) jistotu, že mi auto neklekne někde cestou, kde nebudu mít takové možnosti jako doma? Nebo mám jít rovnou pro novou baterku?

Děkuji

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Nepíšete co jetoza značku a model.

Baterii nabít,a po nabití nechat změřit -nabíjení ,zda-li auto dobíjí, odběr v klidu-zda-li není přílišný odběr a naposkledy nechat změřit baterii (zátěžovým voltmetrem či jak se jmenuje) a dle výsledků koupit novou.Nebo rovnou novou a pak změřit dobíjení.

doplněno 25.04.14 19:31:

No víceméně je jedno jaká značka.po pěti rocích má baterie nárok býti na odpis.I když extrémy vydrže jsou k deseti rokům,ale standart je právě kolem pěti let,spíše míň.Takž spíše to co jsem naspal jako poslední větu!

asde

Jedná se Ford Galaxy III (2007) 2.0 tdci. Bohužel nemám baterii čím změřit... Mám jen nabíječku baterií a kabely.

To mě právě zajímá. Pokud baterii dobiju a povede se mi nastartovat, můžu se na ní spolehnout? A jaký je rozdíl mezi dobitím a nastartováním přes kabely? Po nastartování přes kabely se mi dobije jízdou? Nebo jaký je ten rozdíl?

Pokud to auto delší dobu stálo, může se to přihodit. Zrovna nedávno jsem podobný problém řešil u Octávky - byla po drobné nehodě v servisu a pak asi 20 dní stála, takže nešla ani odemknout. Také jsem to viděl na smrt baterky, ale potřeboval jsem nutně vyjet k zákazníkovi, tak jsme na chvíli propojili kolegovu Octávku jen CYSY kabelem, takže po cca 10 min se motor přece jen nechal přemluvit ke spolupráci. Baterie mého auta tedy nebyla ani zdaleka nabitá, ale jelikož denně jezdím stovky km, neřeším to, dobila se při jízdě, vše funguje jak má.

 

albatros498022*

0x

nastartovat přes kabely a zajet na kontrolu baterie a podle toho se zařídit

 

mirex*

0x

Otázkou je, jak často a jak daleko běžně jezdíte. Pokud jsou to krátké vzdálenosti a v autě máte alarm a další, je celkem běžné že např. po týdnu nenastarujete ani při současných teplotách. Zkuste akumulátor pořádně nabít a zkontrolovat hladinu elektrolytu (pokud není bezúdržbový). Pokud to nepomůže a bude se to opakovat, je jasná výměna.

 

jabraka*

0x

Toto se mi občas stane,Nastartovat pomocí kabelů se mi nepodaří,protože běžné kabely nejsou schopny z jiné baterie přenést dostatečný proud k nastartování.Pokud byste nechali připojené kabely aspoň 2 hodiny,dobije se baterie a pak už startovat půjde.Ale je to postup značně neekonomický.Je lepší baterii z auta vyjmout a přes noc nabít.Tento stav je běžný tehdy,když je nesoulad v nabíjení ve voze a spotřebě proudu.Časté startování a krátké jízdy.

JABRAKA

 


0x

pokud budete startovat kabely a Vaše baterie je uplně prázdná může se stát, že po odpojení zdroje/baterie/ ze kterého startujete si odpálíte alternátor/špička/...taky Vám nikdo nezaručí,že baterie stará pět let Vám někde v okamžiku, kdy to budete nejméně potřebovat neklekne...takže baterii druhou a určitě nechat změřit nabíjení

 

jmhad*

0x

Koupit novou,5 let už má po životnosti. Obecně se dávají 2-3 roky

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]