Nejste přihlášen/a.
ahoj mam tady orisek,protoze sjem se v predchozim JTD hodne hrabal vim,ze vadna vaha vzduchu se projevuje bud nizkym vykonem, vysokou kourivosti a nebo vypadkem vykonu v urcitych otackach. me se stalo toto:
jedu motor tocim v kopci asi na 4 tis otacek auto najednou cuklo a zdechlo.,protoze vykon totalne padnul. myslel sem,ze to bdue DRV ventil,ale chyba byla jasna: signal vahy vzduchu kriticky signal. zkusil sem smazat . nastartoval pridal plyn a chyba naskocila motor se zadusil nejde s tim ujet skoro nic. po odpojeni to jede v nouzaku,ale pekne. zkusil sem jinou vahu vzduchu a motor se zachoval stejne,takze nevim co ted. vseci chytracci na klubu pindaji,ze nemam setrit a dat 3 tis za novou vahu vzduchu,ale proc? co to vyresi?kdyby motor s jinou vahou jel a mel mensi vykon je jasne,ze to je reseni,ale motor se uplne stejne zadusil. uvazuju o elektronickem odpojeni jako sem to mel u 1,9tky. spal sem do firmy co ma aj brzdu a on mi napsal at prvni vymenim kabelaz:D jako jakou? draty k vaze jsou neporusene a ze bych menil celej svazek k RJ? on si tu opravu predstavoval jako hurvinek valku.
nemate typ cim by to mohlo byt? EGR bylo zaslepeno a schvalne sem tu zaslepku zkusil oddelat.
to me napadlo,ale to by se dusilo aj v nouzaku. nauzak to ma tak 100kw,protoze to je nachipovany a ten chip asi ovlivnuje aj ty nouzove mapy. prehozeny to nemam nedavno se mi stalo,ze sme ten podtlak nenasadil a jelo to bez turba uplne jak atmosfera,ale nedusilo se vis. jsu z toho saptny chci nechta tu vahu odpojit,ale zatim sem nikoho nenasel kdo to na JTD udela. a SARKAN(specialista na JTD) ze Slovenska mi neodepsal. spotreba je celkove vysoka ted mi vysla 11 litru
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.