Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zmizení vody v chladiči

Od: davidpetrzela odpovědí: 5 změna:

Zdravím mám v chladiči cca 75%obsahu kapaliny jakmile začnu dolívat na rysku aby bylo akorát tak kapalina začne ihned mizet sotva ji naliji a vrátí se na původní množství pod autem ale nic není neteče kam se může ztrácet? nejaké typy?teoreticky km všude se muže dostávat olej ve vodě není ani voda v oleji ale že by to mizelo přepadovým potrubím se mě zdát nechce nato je tam toho moc málo,kdyby to pomohlo auto je bmw e36 coupe M43 1.6 1996 Děkuji za rady!

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hujer123*

2x

Pust to tram hadicí, někde se to objeví, kdyby to mělo téct výfukem. Jestli ne, objevil jsi díru ve fyzikálních zákonech.

"...objevil jsi díru ve fyzikálních zákonech"

Vy si děláte srandu, ale mám podobný problém, i když s jiným autem. Spotřeba vody je už cca 1l vody na 100 km a zhoršuje se to. Voda nikde nekape, do oleje voda neteče, olej do vody taky ne, bubliny ve vodě se nedělají, pára z výfuku nejde, motor běží zcela normálně, spotřeba nafty v pořádku. Že by se prosakující voda stačila odpařovat na horké části motoru není při takovém množství pravděpodobné. Taky už si nevím rady, příští týden jedu do servisu.

doplněno 22.04.14 16:47:

coklit - toho se právě taky bojím. U těchle motorů (mého, ne tazatelova) hlavy občas praskaj. Ale to by snad šly do vody bubliny.

To mi připomíná prasklé těsnění pod hlavou u našeho favorita... Začalo to přesně takto nenápadně, až jednoho dne prostě ruplo.. Hlava naštěstní ne, takže stačilo jen nechat přebrousit a těsnění dát nové..

erikch*
Pokud voda nikde neteče (vyvzlinat chladičem v takovém "ztraceném"množství nestačí) a nedostává se do oleje,není jiná možnost než ze se dostává do spal.prostoru...a ano je to takový typicky znak "nacateho" těsnění hlavy motoru...takže pokud opravdu po důkladném prohlidnuti chlad.okruhu nenajdete místo uniku-tak trada hlava dolů a omrknout těsnění(nekupovat jiné než ocelové a az po sundání a zarovnani-kvuli reálné potřebné tlouštce) a samozřejmé srouby do hlavy a olej nový... (chtě nechtě se dostane trošku kapaliny do oleje-proto se musí měnit)... Tak at to je "jen" to těsnění...

 


0x

Na Peu 405 ,motor 1,9D (který se do čtyřistapětek nikdy nemontoval,jen do 205) s fouklým těsněním.Tento motor si "hlídal" hladinu sám,nalil jsem na více než min-"vyplival" to ven.Prostě jsem pak hlídal hladinu lehce pod minimem,samozřejmě s pravidelnou kontrolou množtsví,fungovalo to takto celý rok.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]