Nejste přihlášen/a.
Zdravím, prosím o radu. Hledám autoškolu v Brně, kde opravdu se naučím jezdit. Nehledám nic levného, prostě chci aby mě naučili jezdit jak se patři. A hlavně aby se mnou měl instruktor trpělivost. Mám velice špatnou zkušenost s autoškolou REAL v Brně. Proto budu velmi ráda když mě někdo odpoví co nejdříve. Chtěla bych začít letos v květnu. Předem moc děkuji.
Pozor můžou sem psát i sutoškoly a tak tě nalákat k sobě nebo odradit od konkurence. Musíš si to tu odfiltrovat. Víc bych dal na zkušenosti známých...
Já bych šel cestou: autoškola levná s použitelnou kvalitou, aneb co nejsnadněji získat řidičák. K tomu najít dobrého řidiče který tě naučí jezdit = rozjíždět se, brzdit, řadit + podřazovat (včetně meziplynu) zatáčet v malé i velké rychlosti, couvat, parkovat mezi auta i mezi baráky, jezdit po polní cestě (jak neprorazit olejovou vanu o kameny, nezapadnout do škarpy). Až zvládneš tyhle základy tak i vyšší level = jak zvládat nedotáčivý i přetáčivý smyk, krizové brzdění hlavně v zatáčce, řešení krizových situací (náhle auto v protisměru, zvíře vběhne před auto atd). To samé i v zimě na sněhu. Na tohle se vyplatí koupit "starej pekáč" a cvičit to někde na poli nebo opuštěným parkovišti. Starej pekáč se pak prodá nebo hodí do šrotu, do provozu už to chce auto s rozumnou bezpečností = ne shnilé nebo s chatrnou kastlí (Favorit, Felicie - s těma se bourat nesmí)
Já osobně doporučuji Autoškolu Navrátil ( autoskola-navratil.cz/... ). S názorem, že se v Brně nenaučí řídit moc nesouhlasím. Rozhodně jsem nestál na semaforech 2 hodiny. Jezdil jsem hodně v uličkách, takže předností z prava, zákazů vjezdu apod.. si užije člověk dost. Ono je sice pěkný jezdit po vesnicích bez jakýholiv zastavení, ale tak se pořádně nenaučíš jezdit. Tot můj názor.
Já dělal autoškolu B,C,CE v malém městě a jsem za to víc než rád. Jezdili jsme vždicky jen mezi vesnicema a stačilo mi to bohatě. Zbytek se stejně člověk naučí praxí až bude jezdit sám...
Naučení až praxí má jeden velký háček, a to že než se stačíš vyjezdit tak se stačíš vybourat = záleží jen na štěstí jestli a jaká bouračka to bude. Chování v provozu a hlavně rizikové situace to chce trénovat předem, pak je větší pravděpodobnost že ta bouračka nebude... Jestli si někdo myslí (viz výše), že učit se ovládat auto je potřeba ve městě v hustým provozu tak se plete. Mezi autama se cvičit moc nedá, hlavně proto že každá chyba = bouračka. Jak chceš cvičit brzdění, když za sebou máš deset aut a před sebou semafor Chce to nejdřív se naučit ovládat auto ajko takový, na to je nejlepší to pole (nebo okruh), a až pak se učit ježdění mezi autama, semaforama, tramvajema atd.
Kolikrát se ve městě mezi autama (navíc v autoškole) dá zkusit uhnutí náhlé překážce, prudké brzdění z vyšší rychlosti, rovnání smyku a podobné věci. Že někdo umí hezky jezdit po městě je fajn, ale když se takový připlete do skrumáže kde musí rychle reagovat tak neví co dělat, jen dupne na brzdu a čeká kam až vysáňkuje...
Pokud je dobrá autoškola tak je to samozřejmě plus (nejsu Brňák tak radit nemůžu). Ale já měl autoškolu slušnou a stejně jsem po ní uměl kulový. S odstupem času vim, že najezdit první km pod dozorem profíka by se mi hodilo, sám v provozu se čověk učí pomalu a spoustu věcí pozná až když je průšvih, do té doby mu nedojde že něco dělá špatně (a často to jsou detaily)...
Vase teorie o treningu jizdy ma jednu vadu. To, co v tomto a predeslem (3.4.2014 ve 14:40) prispevku navrhujete lze dnes mozna nekde na vesnici, ale ve meste je to naprosta utopie...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.