Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám takový problém mam Peugeot 106. 1992. 1,2. a když se mi motor víc zahřeje tak mi začne auto šíleně cukat při studeném motoru to nedělá a při zahřatem motoru to jestě chcípá děkuji za radu... potřebuji už to nutně opravit.
no může to být čímkoliv lambda sonda , snímače teploty, otáček,kabely ke svíčkám, nevypíná sytič, rozdělovač ale začni těma svíčkamaa když tak nechat napichnout na diagnostiku (teda jesttli ta 92jde)
Doplnění-zapalovací rampa,klapka,dp-začít čidly teploty pro ŘJ,jak dlouho tam jsou svíce?pkd dlouho tak třeba výměna ale ne za bosch protože to říkal Pepa z Horní Dolní a ty jedou nejlépe.Svíce dle dp.výrobce nevím jaké dp PSA na 1,2 ale např pro 1,8i16V je prověřené že opravdu nej jsou síčky doporučeny výrobcem!Zkuste se juknout do sekce 106 na fórum peuklubu!
doplněno 19.03.14 20:39:PS nebo sekce servis toto se tam řešilo snad milionkrát!
PPS svícemi to ale skoro jistě nebude!
doplněno 20.03.14 17:44:To Erik- toto jsem si ani neuvědomil že 1,2 stošestí neměli!
doplněno 21.03.14 16:34:To Honza ano máte pravdu ale jen částečně-to co píšete se právě projevuje jen a nejvíce při startu a ne při práci motoru!
prvně bych začal tím,že určitě nemáte 106ku 1.2 (ani do I.řady a ani do II.řady se 1.2 motor nedělal)-no ale to není podstatné-jak již správně psáno,svíčkama to opravdu nebude(ty bud zapalují nebo nezapalují-nic mezitím,jakože za tepla tak,za studena jinak),ale může být problém v kabelech od rozdělovače na jednotlivé svíce(lze jednoduše odhalit rozprašovačem s vodou a lehce ostříknout při zapnutém motoru-pokud je někde nějaký kabel seklý,kuny jsou fakt divný mršky,bude kabel jakoby "jiskřit"-ale fakt lehce rozprášit,ne tam lejt klbelíky vody)-oni totiž(ty kabely) teplem malinko změní geometrii a i to stačí aby už nepálil jak má...dalším problémem může být třeba seklá hadička podtlaku ke vstřikování(to jsou ty tenké černé hadičky,tuším dvě minimálně)-a je to podobný princip,za studena jsou v nějaké pozici,teplem se to trošku změní...a tak by se nechalo pokračovat až až...vzal bych to z druhé strany,obecně-každý benz.motor potřebuje tři základní věci-vzduch(dostatečný přívod,čistého,vzduchu),palivo-opět dostatečné množství bez nečistot, a pravidelné zapalování...
doplněno 21.03.14 19:31:nohzas1-pokud by byla kterákoli svíčka k.o.(event."načatá") toto se projeví již u studeného motoru...měl jsem za to,že není potřeba detailněji osvětlovat,v tom pro tazatele není problém...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.