Nejste přihlášen/a.
Zajimalo by me, jak se vyrobou lisi sekvencni prevodovky od "manualnich" (bezne razeni). Jsou drazsi/levnejsi, rychleji vyrobene nebo trva jejich vyroba dele (vice vyrobnich ukonu), jsou delsi/kratsi nez bezna prevodovka, uzsi/tlustci, vydrzi dele/kratsi dobu (pri stejnych parametrech), ... Da se to nejak zobecnit? Jak se u nich řadí? Se spojkou? Nebo je spojka automaticky vystavovana? Nebo se predpoklada, ze ridic zna spravne radici otacky a meni stupne bez spojky?
Hlavně je rozdíl v provedení zubů a možném způsobu řazení. Sekvenční přeodovka má rovné zuby a tudíž s ní lze řadit bez spojky. Ono to sice jde i s normální tovární (seriovou) převodovkou, ale to se musí trénovat. Pravděpodobně ji dřív než natrénujete zničíte. "Šikmozubá"převodovka je tišší. Jakousi sekvenční převodovkou je vlastně motocyklová převodovka. Mnozí motorkáři i na seriových strojích (ač to výrobci nedoporučují) řadí bez spojky. Myslím, že mnohem víc informací "vyGooglíte". Jen namátkou zde:
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.