Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
dnes mi volali z vymáhací společnosti, které ČKP předala náš případ.
Jde o to, že vozidlo prý nebylo 6 dní pojištěné. Vozidlo stálo v soukromé garáži, ale toto jsme ničím nedoložili, protože jsme na to nebyli upozorněni.
Ale k mému dotazu. Společnost nám sdělila číslo velkého TP, které souhlasí, ale WIN kod, který oni mají evidovaný o jedno číslo nesouhlasí s WIN kodem co je uveden v TP vozidla.
Máme pořád povinnost platit, nebo se můžeme na toto odvolat i po dvouleté lhůtě od začátku toho případu?
Máme nějakou šanci vyhrát případný soudní spor, pokud udělala ČKP chybu ve WIN kodu?
Předem děkuji za odpovědi.
Nelis, chyba ve Vinu není problém. Problém je, že jste se špatně bránili.
Nevím postup, ani podrobnosti o případu, ale domnívám se, že soud nevyhrajete. Páč když jste to nechal(a) dojít až k inkasní společnosti, je to známka že o problematice čkp nic nevíte. Snad jen oslovit portál stopckp.cz. pan Angreška.
kolik chtějí po Vás?
doplněno 10.03.14 21:02:OK, auto neexistuje. Jak jste jim toto prokázali? Do kolika dní jste reagovali, proč jste vozidlo nevyřaili z evidence , proč jste neurgovali případ a mnoho dalších otázek...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.