Nejste přihlášen/a.
vika je čína
osobně bych ten tvrdý sportovní silendblok vyhodil a pořídil nákej normální
ještě je důležitý jak si ho nalisoval
To tak je když se kupují šunty...lidi by se měli aspoň částečně naučit žít podle hesla nejsem tak bohatý abych mohl kupovat laciný věci...o věcech vika to platí čtyřnásob
Ale zpátky k otázce...tyhle tvrdý silentbloky si taky jeden závodník koupil,ale muselo to jít ven,ty vibrace do karoserie byly tak silné že to nešlo...nechápu smysl tady těch věcí,to radši pořádný brzdy,tlumiče,mít v pořádku řízení atd...ale motor bych právě co nejvíc odtlumil,myslím že originál je tak akorát,s měkčími by motor už příliš lítal
Je možný že to je nalisovaný špatně,ale je klidně možný že je to i vlastnost,to je to stejné jako když si závodník koupí co nejtvrdší rádoby sportovní pružiny a tlumiče a pak zjistí že mu vypadávají plomby ze zubů a tečou mu slinty z pusy jak to na každý díře drnčí a skáče
Pokud to nebude nalisováním tak koupit originál
Vodní pumpy kupuj jen GRAF, SKF, HEPU (HEPU doporučuji nejvíc). Ceny se pohybují od 1500 - 2100kč. Prostě normální cena a nic drahého!
V HEPU pumpě z Německa je náš Gumokov silentblok (Rubena Náchod se spojila s Gumokovem v Hradci Králové).
Prostě česká kvalita a drží to. VIKA je čínský šmejd, který ti po pár měsících udělá vůli v ložisku a poteče ti voda ven. Prostě jsi vyhodil prachy oknem. Je jedno, že je to Favorit a ty jsi do něj už dal spoustu peněz. Za tu funkci a bezpečí to prostě něco stojí a jezdit s vrakem nedělá ani radost.
Tvrdé silenty netlumí vibrace vůbec, takže je to normální a poloha nalisování nemá vliv (je stejný symetrický).
On ale vypadá měnil jen ten silentlblok,ne celou vodní pumpu...často není potřeba celou pumpu jen kvůli utrženému silentu když pumpa neteče a pracuje správně tak je zbytečné vyhodit za celou pumpu...výměna je jednoduchá a mnohdy kvaitní prvovýrobní pumpa přežije těch silentbloků několik
Ten silent je často první věc co na čerpadle odejde...pokud je samotné čerpadlo v pořádku(hřídelka nemá vůli,neteče a nevydává žádné pazvuky)tak měnit jen ten silentblok
Pokud už je třeba koupit už i čerpadlo,tak zase,originál,SKF,HEPU...žádný polsko,činu,no name-za pár měsiců je po tom
Já jsem to nemyslel nějak zle...ale na tohle si vážně dávej pozor,pokud nějaké sportovní příslušenství tak to pořádně probrat na nějakém fóru nebo s lidmi co to mají
Třeba na favorita ještě jdou celkem dobře dát tlumiče a pružiny HP...jsou o něco tvrdší ale ještě to není žádná nesnesitelná tragedie,auto je na nich na oplátku mnohem stabilnější...ale jeden člověk si koupil nějaké no name sportovní pružiny na feldu...bylo to tak nesnesitelně tvrdý že mu začala drnčet palubka a každá jízda byla utrpením...jsem si jistý že by to možná odnesla i karoserie kdyby se to včas nevyměnilo za odskoušené
Ty tvrdý silenty motoru to samý,to nedokážu pochopit už vůbec proč se to vůbec dělá,to možná fakt na nějaké amatérské závodní vozy,kde je při závodu jedno že se to třepe a je potřeba mít motor co nejvíce stabilizovaný...ale na použití při normálním provozu je to nesmysl,ty silenty mají schválně vybrání a speciální tvar aby co nejlíp tlumily rázy motoru...pokud se tam nacpe tvrdá plná pryž tak nemá vibrace motoru co zachytit(nebo jen ve velmi omezené míře)a všechno to jde do kastle
Buď zajdi přímo do škodovky,měli by je mít,nebo přes škoda díly plzeň,tam jsem nakupoval taky a docela spokojenost...určitě vezmi to s označením prvovýroba
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.